N95 8GB - "modelspecifik sikkerhedskopi" ?
Fra : Jan Hansen

Dato : 19-03-10 19:12

Hej gruppe,

Skal lave en backup af min telefon inden opgradering . Bruger Nokia PC Suite
.. Det går også fint nok indtil jeg når sidste punkt i sikkerhedskopieringen
: "modelspecifik sikkerhedskopi", så går den i stå, og bliver hængende ved
81%.

Nogle der har en ide om hvordan man kommer videre hér fra ?

Fra : Jan Hansen

Dato : 19-03-10 20:21

Har også prøvet at installere Nokias nye program Ovi med samme resultat. Kan
ikke lave sikkerhedskopi af mobil. Ret irriterende.

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 20-03-10 09:27

Hej Jan.

Jan Hansen skrev:
> [...]
> stå, og bliver hængende ved 81%.
>
> Nogle der har en ide om hvordan man kommer videre hér fra?

Hvor længe har du ventet? Jeg har haft og stadig har det samme
"problem", men for mit vedkommende er løsningen bare at vente ca. en
time. Bare prøv at lave backup'en over natten.

Held og lykke!

Mvh.

Rainer

Fra : Jan Hansen

Dato : 20-03-10 17:21

"Rainer Schöbe" <news.rainer@schoebe.eu> skrev i meddelelsen
> [...]
> men for mit vedkommende er løsningen bare at vente ca. en time. Bare prøv

jeg tror jeg gav den ca. 2 timer, da jeg ikke kan bruge USB, blev det via
bluetooth. men opgav, da den havde stået stille efter de timer.

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 20-03-10 18:55

Hej igen.

Jan Hansen skrev:
> jeg tror jeg gav den ca. 2 timer, da jeg ikke kan bruge USB, blev det
> via bluetooth. men opgav, da den havde stået stille efter de timer.

Okay, nu har jeg forstået dit "USB-problem" (Jeg er ikke længere vant
til at bruge det danske sprog.)

Jeg ved godt, at jeg engang har prøvet det via bluetooth, men jeg kan
ikke huske resultatet. Har du allerede prøvet en anden usb-kabel?

Mvh.

Rainer

Fra : Jan Hansen

Dato : 20-03-10 19:32

> [...]
>
> Jeg ved godt, at jeg engang har prøvet det via bluetooth, men jeg kan ikke
> huske resultatet. Har du allerede prøvet en anden usb-kabel?

Jeps. Både det originale Nokia-kabel der fulgte med mobilen + hvad jeg har
liggende . Begge giver en fejlmeddelse "USB-enheden er ikke genkendt" når
jeg plugger min PSP og en anden mobil til via USB : no problems kun N95 8GB
vil ikke

Og uden USB forbindelse ingen debranding tilsyneladende