Spelt-rugbrød ?
Fra : Harry Lund

Dato : 20-03-10 16:14

Goddag NG,
er der nogen, der har en god opskrift på spelt-rugbrød.
Jeg har een, men den smager ikke rigtigt af noget.
Harry

Fra : kjaer

Dato : 20-03-10 16:39

Harry Lund wrote:
> Goddag NG,
> er der nogen, der har en god opskrift på spelt-rugbrød.
> Jeg har een, men den smager ikke rigtigt af noget.
> Harry

Spelt er en type hvede. Så det bliver nok til hvedebrød

Fra : Harry Lund

Dato : 21-03-10 04:26

kjaer skrev:

> Spelt er en type hvede. Så det bliver nok til hvedebrød
Ja spelt er en urgammel hvede.
Men når man blander det således..... 5 dl spelt + 5 dl rugmel+ 1 dl
rugflager så tror jeg nok man må kalde det .... spelt-rug-brød.
Harry