Kan vi også ?
Fra : Peter Z

Dato : 20-03-10 10:06

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-03-10 11:02

On Sat, 20 Mar 2010 10:06:11 +0100, "Peter Z" <pzn@privat.dk> wrote:

Hej.

>franskmændene kan skabe debat

Det er muligt det virker i Frankrig, men her gik den aldrig.
Vore politikere er ganske enkelt for dumme til at forstå budskabet.

Denne sætning burde dog sendes til dem:

It is now time that public authorities, wherever they are in the
world, realise that they’re not above everyone else. To the contrary,
they are there to serve the people who elected them.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Leif

Dato : 20-03-10 14:05

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i meddelelsen
> [...]
> world, realise that they're not above everyone else. To the contrary,
> they are there to serve the people who elected them.

Du glemte, at herhjemme betrages en mc'er ofte allerede som en bilist -
tænker lige på afgifterne, så selvfølgelig er loven den samme.......

/Leif.

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-03-10 17:51

On Sat, 20 Mar 2010 14:05:05 +0100, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk>
wrote:
Hej Leif.

>Du glemte, at herhjemme betrages en mc'er ofte allerede som en bilist -
>tænker lige på afgifterne, så selvfølgelig er loven den samme.......

Det var nu med adresse til den verserende diskussion om 100HK.
Jeg ved godt at den lov de franske slås mod allerede er en realitet
herhjemme - En MC er at betragte som en bil i trafikken, og betydeligt
værre stillet i afgiftsjunglen

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo