lidt mere killinger...
Fra : Neller

Dato : 04-08-01 16:28

Min datters lille 3-farvede Artemis (absolut IKKE Artigmis) venter sin
nedkomst i løbet af ca et par uger. Far er naboens (skamløse!) gul/hvide
Pelle -- så hvis nogen i nabolaget af Vorbasse skulle have interesse i
killinger til levering om MINDST 10 uger efter fødsel, er her en chance
for at følge det nye familiemedlem fra starten - bare til orientering!
(desværre har jeg ikke et digitalkamera, så billeder er altid stærkt
forsinkede her i lejren).
hilsen Neller

http://www.kandu.dk/

Fra : Ann K.

Dato : 04-08-01 16:43

Hej Neller.
Vær sød at lade killingerne blive hos mor til de er mindst 12 uger...
Hvis du vil vide hvorfor, så prøv at se min beskrivelse af killingeopvækst
under tråden "Min erfaring" fra d. 3/8-01... Det lyder nemlig som om jeres
killinger vil vokse op på samme betingelser som vores - og dét må I
simpelthen ikke snyde hverken killingerne, morkatten eller jer selv for
Hvad med at tage den skamløse Pelle med en tur til dyrlægen, når/hvis I
alligevel skal have Artemis neutraliseret?
Mvh Ann - der IKKE må få flere katte - Øv!

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 04-08-01 16:41

"Neller" <Neller.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
chance
> for at følge det nye familiemedlem fra starten - bare til

Synes du af hensyn til killingerne skulle lade de små blive hos
mormissen til de er mindst 12 uger det er bedst for killingerne .. og
synes så også at du måske i annoncen skulle sætte en pris på mindst
150 kr ... det ville jo også være en god hjælp til at få mormissen
kastreret efter fødslen så I ikke igen risikerer at stå med et kuld
killinger.

MVH Ami ....

Fra : Gitte J.L

Dato : 04-08-01 17:13

Hej Neller
Dit indlæg hører til på www.marked.privat.dyr.
Mvh. Gitte

Fra : Ern Yoka

Dato : 04-08-01 18:04

"Gitte J.L" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> Hej Neller
> Dit indlæg hører til på www.marked.privat.dyr.
> Mvh. Gitte

Njaeh...ikke rigtigt synes jeg. Det er jo ikke en "rigtig" annonce....
Det er jo lisså meget en historie.... og en henvisning til billeder. Når
de engang er fremkaldt.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Gitte J.L

Dato : 04-08-01 18:18

Set med mine øjne er det en killingeannonce og formålet at finde nye ejere til
en flok killinger. Den lille historie kan jeg ikke finde (min datters kat har
fået killinger (uheld?), killinger får brug for hjem og kat/killinger kan ses
her....?)...og henvisningen til billederne har så vidt jeg kan forstå et konkret
formål; at potentielle købere/afhentere kan se misserne.
Men tja...alle kan jo tage fejl, og hvis der gemmer sig mere i indlægget end
"killinger til salg/killinger gives væk", så har du da ret i at den hører til
her.
-Gitte

Fra : Gitte J.L

Dato : 04-08-01 18:20

Hm...jeg kan faktisk heller ikke finde henvisningen til billeder.....eller nogen URL

-Gitte

Fra : Neller

Dato : 04-08-01 18:48

Tak for svar af både den ene og den anden art.

Jeg har egentlig ikke gjort mig klart, om det skulle forstås som en
annonce eller en beretning - det er ønskekillinger, og giver næppe
problemer mht. afsætning. Vi glæder os meget til nedkomsten!

En URL-adresse er der ingen henvisning til, jeg har slet ikke nogen. Jeg
ved ikke engang om jeg vil have én, ihvertfald ikke før jeg får gaflet
mig et digitalkamera.

www.marked osv. adressen kan ikke vises - hvad er den nøjagtigt (jeg HAR
prøvet at putte .dk på, men det hjalp ikke)?

hilsen Neller

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte J.L

Dato : 04-08-01 18:59

Neller wrote:

> <snip>
> www.marked osv. adressen kan ikke vises - hvad er den nøjagtigt (jeg HAR
> prøvet at putte .dk på, men det hjalp ikke)?
> hilsen Neller

Ups, jeg skrev forkert. Adressen er dk.marked.privat.dyr .... ikke
www.marked.privat.dyr, som jeg skrev.
Mvh. Gitte

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-08-01 19:00

> www.marked osv. adressen kan ikke vises - hvad er den nøjagtigt (jeg HAR
> prøvet at putte .dk på, men det hjalp ikke)?
>
> hilsen Neller

Hej Neller

Det er en nyhedsgruppe og den hedder: dk.marked.privat.dyr

Hilsen
Joan

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 04-08-01 18:58

Neller <Neller.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:KxWa7.2794$xn.164193@news010.worldonline.dk...

> www.marked osv. adressen kan ikke vises - hvad er den nøjagtigt (jeg HAR
> prøvet at putte .dk på, men det hjalp ikke)?

Hej Neller
dk.marked.privat.dyr er en nyhedsgruppe ligesom denne.

Og tillykke med den snarlige nedkomst. Jeg venter selv på killinger en af
dagene. Mormissen er så rund som hun kan blive.

Hilsen Tina

Fra : Ern Yoka

Dato : 04-08-01 19:01

Heh.. det er fordi det er en newsgroup lissom denne her. Den hedder
dk.marked.privat.dyr

Og vi (jeg) glæder mig til at se billederne af de små pus

Hilsner
Lisbeth