MS Windows
briani 27239
WinXP Pro gamer brugerprofil
Fra : Erik Poulsen

Dato : 19-03-10 15:27

Hejsa

Er det muligt, at oprette en ny brugerprofil, som kun bruger et minimalt af
resurser? Hvis ja, hvordan gør jeg så?

På forhånd tak

Erik

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-03-10 23:37

Erik Poulsen skrev:

> Er det muligt, at oprette en ny brugerprofil,
> som kun bruger et minimalt af resurser?

Ja, du bestemmer helt selv hvad der skal
installeres under hver profil.

Jeg forstår bare ikke helt hvad du vil opnå.

Vil du spare antivirus og andet krævende væk
i din nye profil?

Er din pc ikke kraftig nok til at være "gamer",
vil jeg nok se mig om efter noget andet.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Erik Poulsen

Dato : 20-03-10 23:56

> Er din pc ikke kraftig nok til at være "gamer",
> vil jeg nok se mig om efter noget andet.

Ja, det kniber lidt. Den har efterhånden 3 år på banen og vil gerne vente
lidt med, at skifte den. SÅ jeg tænkte, at der kunne være lidt og hente ved,
at lukke resurser ned i en brugerprofil til formålet.
Desværre har jeg ikke så meget styr på den slags.... Derfor søger jeg hjælp!

/Erik

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-03-10 00:04

Erik Poulsen skrev:

> Ja, det kniber lidt. Den har efterhånden 3 år
> på banen og vil gerne vente lidt med, at skifte
> den.

En 3 år gammel gamer-pc holder ikke til nutidens
spil - her er det cpu-hastighed, RAM og grafikkort
der spiller ind.

> SÅ jeg tænkte, at der kunne være lidt og hente
> ved, at lukke resurser ned i en brugerprofil til
> formålet.

Jeg tror ikke på at det vil hjælpe ret meget.

Er maskinen ikke kraftig nok til at spille spil, vil
undladelse af andre programmer ikke have den
store effekt.