E-mails på andre computere
Fra : Marianne

Dato : 19-03-10 00:30

Er der nogle der kan svare mig på følgende, så siger jeg på forhånd tak. Jeg
skal på ferie, men skal modtage nogle vigtige e-mails fra mit Outlook
Express på en anden computer - kan jeg dette? Jeg mener at vide, at det kan
lade sig gøre med en hotmail konto, men det er fra min Outlook Express
konto.
M.v.h. Marianne

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-10 03:58

Marianne wrote:
> [...]
> mit Outlook Express på en anden computer - kan jeg dette? Jeg mener
> at vide, at det kan lade sig gøre med en hotmail konto, men det er

Du har ikke nogen OE konto, du bruger OE som
mailclient. Skal du læse dine email på en anden
pc bruger du bare webmail kontoen du har hos
TDC

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 19-03-10 11:11

Just skrev:

> Du har ikke nogen OE konto, du bruger OE som
> mailclient. Skal du læse dine email på en anden
> pc bruger du bare webmail kontoen du har hos
> TDC

OBS dog, at TDC vistnok kræver to forskellige
passwords til hhv klienten og webmail interfacet.

Min oprindelige Yousee account var en webmail.
Jeg skrev så en mail om at få et password til
min klient. Det fik jeg så med posten.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Lars E. P.

Dato : 19-03-10 14:38

Fri, 19 Mar 2010 11:10:30 +0100, skrev Jørgen Farum Jensen
<jfjenzen@yahoo.dk> :

> [...]
>passwords til hhv klienten og webmail interfacet.
>
>Min oprindelige Yousee account var en webmail.
>Jeg skrev så en mail om at få et password til

Du har formentlig hele tiden haft et password til din klient, det får
man automatisk når man tilmelder sig. Det du har fået med posten er et
nyt eller en oplysning om det aktuelle.

Men han skal oprette et login til webmail, og her skal han bruge det
password han bruger i OE.

Hilsen Lars

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 20-03-10 17:03

"Marianne" <mfs@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> kan lade sig gøre med en hotmail konto, men det er fra min Outlook Express

Du har fået gode råd.
Prøv at øve dig hos en bekendt.

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.