Bruge n97 som modem
Fra : Brian Svendsen

Dato : 18-03-10 22:15

Hej allesammen.

Det sker jeg er lidt på farten, og har derfor fået mig en en lille 10.1"
bærbar.
Den vil jeg gerne have at jeg kan gå på nettet på, via min Nokia N97.

Jeg har hentet og lagt PC Suite ind på computeren, og jeg har også
forbindelse til telefonen.
Men når jeg forsøger at oprettet forbindelse til nettet vil den bare ikke.
Mit teleselskab er telmore, og jeg kan godt gå på nettet på selve telefonen.

Nogen bud, hvad jeg gør galt,

/Brian

Fra : Per

Dato : 20-03-10 23:24

Brian Svendsen wrote:
> [...]
> Men når jeg forsøger at oprettet forbindelse til nettet vil den bare
> ikke. Mit teleselskab er telmore, og jeg kan godt gå på nettet på

Kan din Firewall blokkere ?

mvh. Per

Fra : Paul-J

Dato : 30-03-10 18:37

> [...]

Jeg tror ikke du gør noget galt.
ud fra min erfaring fra sidste weekend, er det noget med en driver.

Min internetprovider gik uventet ned i 2½ dag (Skyline)
Så fik jeg travlt med at etablere en forbindelse vha af Nokia PCsuite og min Nokia N73.
Det lykkedes på 2 af vores 3 PC'ere -alle win XP sp3.
Det kørte godt nok til email, netbank ol.. Vi brugte circa 40 MB over de 2 dage , dvs
40kr hos Bibob. -Til at leve med.

Sjovt nok var det den nyeste bærbar(Dell XPS M1330) som nægtede at få en forbindelse.
Med Google fandt jeg frem til at flere har oplevet det samme. De skriver at man skal
geninstallere en driver.

Nu har jeg fået min normal internet tilbage, -så jeg lader det ligge....