BMW værksted omkring Flensburg
Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 18-03-10 20:32

Hej

Nogen der kan hjælpe, med at lokalisere et BMW værksted
omkring Flensburg.

Hilsen
Steen

Fra : KentBM

Dato : 18-03-10 21:57

Den 18-03-2010 20:31, Steen Lindved Nielsen skrev:
> Hej
>
> Nogen der kan hjælpe, med at lokalisere et BMW værksted
> omkring Flensburg.
Hvis du ikke mener et bestemt, så vil google BMW Flensburg være nok.

--

Kent

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 18-03-10 22:02

KentBM <kentmagnussenFJ_ERN@gmail.com> wrote in

> BMW Flensburg

Og det har du så prøvet.....
Jeg glemte vist at nævne, googling, har jeg prøvet,
men det jeg umiddelbart finder, er BMW bil værksted.

Så hvis nogen, er bekendt med et værksted,
ville det være ideelt.
Steen

Fra : jopa

Dato : 18-03-10 22:08

Steen Lindved Nielsen skrev:

> Så hvis nogen, er bekendt med et værksted,
> ville det være ideelt.
> Steen

Hvis du kan "nøjes" med et værksted 50km fra Flensborg så er der:
Toftlund Mc.
De servicerer også polisens MC

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : KentBM

Dato : 18-03-10 22:52

Den 18-03-2010 22:02, Steen Lindved Nielsen skrev:
> KentBM<kentmagnussenFJ_ERN@gmail.com> wrote in

> Og det har du så prøvet.....
> Jeg glemte vist at nævne, googling, har jeg prøvet,
> men det jeg umiddelbart finder, er BMW bil værksted.
Beklager. Jeg har kun været i to BMW-forretninger i Hamburg. Begge var
bilforretninger med motorcykelafdeling.

Den største http://www.hamburg.bmw-motorrad.de/de/hamburg/de/index.html
Men det er selvfølgeligt lidt fra Flensburg.

Regner du med, at der er meget at spare på service i Tyskland? Hvis det
er hvad du skal have?

--

Kent

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 19-03-10 07:47

> [...]
> Men det er selvfølgeligt lidt fra Flensburg.
>
> Regner du med, at der er meget at spare på service i Tyskland? Hvis det

Jeg har en R1200GS, hvor jeg gerne vil have monteret
originalt varmehåndtag, med original kontakt.
Jeg ville såmænd bare maile og få en pris.
Tyskerne plejer at være gode til at lave,
det udførte arbejde, til den lovede pris.
Men dermed ikke sagt,at arbejdet bliver udført der.

Vil såmænd også indhente pris, hos Dansk værksted.

Steen

Fra : Casper

Dato : 19-03-10 17:15

> [...]
> Tyskerne plejer at være gode til at lave,
> det udførte arbejde, til den lovede pris.
> Men dermed ikke sagt,at arbejdet bliver udført der.

Du kan se her hvad delene koster:
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?model=R1200GS%2003-07&prod=032003-092007

Det er ikke billigt at købe delene, jeg satte selv tåge lygter på min
GSA og det var ikke så svært (bare lidt at noget møg at tage tanket
af), så mon ikke det også skulle være tilfældet med varme håndtag..

Casper

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-03-10 21:57

Steen Lindved Nielsen kom med denne ide:
> Hej
>
> Nogen der kan hjælpe, med at lokalisere et BMW værksted
> omkring Flensburg.

Ikke at jeg kender dem:

http://www.motorradshop-rendsburg.de/

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Peter

Dato : 18-03-10 22:16

http://www.motorradtechnik.de/

G. Wilhelmsen Motorradtechnik GmbH
Geschäftsleitung Gerhard Wilhelmsen
Stapelho
lmer Weg 10
24988 Oeversee

Tel.: 04630 906090
Fax: 04630 9060 91

Durchwahlnummern :
Fahrzeuge : 04630/ 9060-30
Reifen & Teile : 04630/ 9060-20
Werkstatt : 04630/ 9060-10
Geschäftsleitung : 04630/ 9060-90

Email: chef@motorradtechnik.de

Umsatzsteuer Id:DE 811255451

Fra : Armand

Dato : 19-03-10 12:48

Peter skrev:
> http://www.motorradtechnik.de/
>

> G. Wilhelmsen Motorradtechnik GmbH
> Geschäftsleitung Gerhard Wilhelmsen
> Stapelholmer Weg 10
> 24988 Oeversee
>
> Tel.: 04630 906090

Genau!
Og ganske enkelt at køre til ved at 'skyde over målet' og dreje af på
afkørsel #4, og ved rundkørslen på den østlige side af autobahn'en
atter køre mod nord (á venstre)!

--
Armand.

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 19-03-10 15:10

Jeg får lavet service på min 1200 GS hos dem og er supertilfreds.
Kan sagtens anbefales.
Hilsen Matthias

Fra : Hans Posselt

Dato : 19-03-10 17:33

"Matthias H. Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får lavet service på min 1200 GS hos dem og er supertilfreds.
> Kan sagtens anbefales.
> Hilsen Matthias

--Men det er bestemt ikke billigere end i DK
Hans

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 19-03-10 20:31

Hans Posselt skrev:
> "Matthias H. Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> --Men det er bestemt ikke billigere end i DK
> Hans

Det kan jeg ikke svare på, da jeg jo ikke får lavet det samme i både
Danmark og Tyskland.
Jeg har dog en ganske god fornemmelse for at det er billigere.

Sidste service 20000 km:
Olie og filter skiftet på motor og olie skiftet på gearkasse og bagtøj.
Luftfilter skiftet.
Ventiljustering og hvad der ellers hører til et 20000 km eftersyn
Nye bremseklodser ved begge hjul.
2 nye dæk monteret, dækpris 253 euro.
+ arbejdsløn, som udgør 323 euro, og diverse smådele
Samlet pris 656 euro = 4920,- incl. tysk moms

Det synes jeg lyder meget rimeligt

Hilsen Matthias

Fra : Armand

Dato : 20-03-10 08:43

Hans Posselt skrev:
> "Matthias H. Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i en meddelelse
>>>>

> --Men det er bestemt ikke billigere end i DK

Hvis man afstemmer det med et dæk-skifte, eller to, kan man spare penge
samtidigt!

--
Armand.

Fra : Bo Christensen

Dato : 24-03-10 15:57

> G. Wilhelmsen Motorradtechnik GmbH
> Geschäftsleitung Gerhard Wilhelmsen
> Stapelho
> lmer Weg 10
> 24988 Oeversee
>
> Tel.: 04630 906090
> Fax: 04630 9060 91
>
> Durchwahlnummern :
> Fahrzeuge : 04630/ 9060-30
> Reifen & Teile : 04630/ 9060-20
> Werkstatt : 04630/ 9060-10
> Geschäftsleitung : 04630/ 9060-90
>

> Email: chef@motorradtechnik.de
>
> Umsatzsteuer Id:DE 811255451

dem har jeg god erfaring med, også prismæssigt, jeg sparede ca 1500 ud
af 6000, og de vaskede og pudsede den endda