MS Windows
briani 27239
Windows 7 små ikoner
Fra : Kim2000

Dato : 18-03-10 21:29

Så fik jeg sparket Vista ud og ind kom Windows 7. Det er en klar forbedring
kan jeg allerede mærke efter en dags brug.

Men:

Kan man have små ikoner i ens processlinie? Og hvor indstiller man
størrelsen?

Hvor kan man indstille hvorhenne ens dokumenter og ligende ligger henne? Jeg
har det på en ekstern harddisk og det vil jeg selvfølgelig gerne fastholde.

mvh
Kim

Fra : Bo.L

Dato : 19-03-10 00:10

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvor kan man indstille hvorhenne ens dokumenter og ligende ligger henne?
> Jeg har det på en ekstern harddisk og det vil jeg selvfølgelig gerne

Du højreklikker på proceslinien, og så er det enten direkte der eller der er
indstillinger, kan ikke lige huske det. Men det er der.

Uden at ha´ tjekket, vil jeg mene du kan højreklikke på dine dokumenter
også, og selv vælge stien dertil. Det kan man i alle andre vr.

Undre mig egentlig over, hvad folk syntes der er så fedt ved Win. 7. Har
købt den, men bruger stadig min vista, det andet er jo bare en vista der er
blevet baberet kraftigt

Fra : Kim2000

Dato : 20-03-10 00:50

"Bo.L" <nejtak@ingenmail> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Uden at ha´ tjekket, vil jeg mene du kan højreklikke på dine dokumenter
> også, og selv vælge stien dertil. Det kan man i alle andre vr.

Så lykkes det, ikonerne blev ved med at være store i værktøjslinien, indtil
jeg fjernede værktøjslinien og så valgte den igen efter en genstart, så blev
ikonerne små jeg gerne vil have dem.

Fra : Bo

Dato : 20-03-10 19:31

> Undre mig egentlig over, hvad folk syntes der er så fedt ved Win. 7. Har
> købt den, men bruger stadig min vista, det andet er jo bare en vista der
> er blevet baberet kraftigt
Her tager du fejl.
Windows 7 er en Vista tilføjet en stor servicepack, og ikke som du siger en
Vista der er barberet.

BG

Fra : Mads

Dato : 20-03-10 20:24

On Sat, 20 Mar 2010 19:30:59 +0100, "Bo" <bo@bgn.dk> wrote:

>Windows 7 er en Vista tilføjet en stor servicepack, og ikke som du siger en
>Vista der er barberet.
>
>BG

Eller en Vista hvor alle børnesygdommene er kureret og fejlene rettet

Jeg er ihvertfald rigtig glad for min Win 7 64bit

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 20-03-10 23:20

Den 20-03-2010 20:23, Mads skrev:

> Eller en Vista hvor alle børnesygdommene er kureret og fejlene rettet

Jeg var glad for min Vista, men er endnu mere glad for 7'eren.
Jeg ser Windows 7 som en Vista der er mindre hardwarekrævende.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk