MS Windows
briani 27239
WMWare Workstation i koks
Fra : Henrik

Dato : 18-03-10 18:22

Hej

Jeg skulle prøve-køre windows 7 i wmware, som er installeret på en
windows xp sp3. Værten (winxp) satte jeg så på standby imens
gæsten(win7) stadig var kørende.

Nu genstarter windows 7 altid efter "windows is loading files" billedet.

Jeg kan ikke starte i safe mode med F8. Hverken med usb eller ps2 tastatur.

Hvad gør man ved det? Kan den reddes?

mvh henrik

Fra : Henrik

Dato : 19-03-10 12:50

Henrik skrev:
> [...]
>
> Jeg kan ikke starte i safe mode med F8. Hverken med usb eller ps2 tastatur.

Der skal selvfølgelig stå VMware

Er der en mulighed for at hente filer ud af det virtuelle image?

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 19-03-10 13:08

On Fri, 19 Mar 2010 12:50:24 +0100, Henrik <xxx@xxx.com> wrote:

>Der skal selvfølgelig stå VMware
>
>Er der en mulighed for at hente filer ud af det virtuelle image?

Ja, 2 forskellige metoder mindst.

Lav en ny VM og installer et OS derefter tilføjer du en ny harddsik
som så er det image du ønsker at hive filer ud af.

Boot din defekte VM op med en CD med et passende OS på.

/Hans

Fra : Henrik

Dato : 19-03-10 15:07

Hans Kjaergaard skrev:

> [...]
> som så er det image du ønsker at hive filer ud af.
>
> Boot din defekte VM op med en CD med et passende OS på.

Nu er jeg kommet ind i win 7 igen, først via safe mode, dernæst med
normal boot. Jeg pegede, som du sagde, på cd med passende OS på. Mange
tak for inspirationen