MS Windows
briani 27239
Kopiere boot CD til USB-nøgle.
Fra : Klaus H

Dato : 17-03-10 15:43

Hejsa.

Hvordan kopierer man en bootbar CD/DVD til en USB-nøgle, så man kan boote fra denne i stedet?

Klaus H

Fra : Jesper Lund

Dato : 17-03-10 17:36

Klaus H wrote:

> Hvordan kopierer man en bootbar CD/DVD til en USB-nøgle, så man kan
> boote fra denne i stedet?

Unetbootin
<http://en.wikipedia.org/wiki/Unetbootin>

--
Jesper Lund

Fra : Erling G

Dato : 20-03-10 20:53

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote in message
news:4ba104d9$0$36581> Unetbootin
> <http://en.wikipedia.org/wiki/Unetbootin>
>
> --
Hej Jesper.

Undskyld jeg spørger , men "Unetbootin" skriver at prg. automatisk hener
ISO- filer på dv. hjemmesider.
Jeg har netop henete deres win-version og der sker ikke en " roterende f.."
når jeg vælger en distribution til USB-drevet.

Er der noget jeg har missert ??

MVH.
Erling.

Fra : Mr.X

Dato : 19-03-10 21:16

Se her: http://car-pc.dk/forum_indlaeg_vis.php?fid=15&fiid=67 Denne metode
virkede perfekt da jeg skulle lægge Win XP på en 10" netbook

Fra : Dr.Xerox

Dato : 19-03-10 23:27

"Klaus H" <khvaek@6705e.dk> skrev i meddelelsen
Hejsa.

Hvordan kopierer man en bootbar CD/DVD til en USB-nøgle, så man kan boote
fra denne i stedet?

Klaus H

Link til hvordan du gør.

http://myeeeguides.wordpress.com/2008/11/15/winsetupfromusb-install-windows-xp-from-usb-flash-drive/

Link til Programmet.

http://www.filestube.com/67563e28a9f7679103e9/go.html

Vh. Poul

Fra : Klaus H

Dato : 19-03-10 23:42

Jeg hentede Acronis True Image WD edition, gratis på nettet.

Den løste alle problemer for mig, idet den også kunne gøre en USB-nøgle bootbar.

Klaus H

Fra : Dr.Xerox

Dato : 20-03-10 00:05

Jeg hentede Acronis True Image WD edition, gratis på nettet.

Den løste alle problemer for mig, idet den også kunne gøre en USB-nøgle
bootbar.

Klaus H

Tak for oplysningen, det viste jeg ikke.

Poul

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 21-03-10 01:12

Klaus H <khvaek@6705e.dk> wrote:

> Jeg hentede Acronis True Image WD edition, gratis på nettet.
>
> Den løste alle problemer for mig, idet den også kunne gøre en USB-nøgle
> bootbar.

Smart. Desværre har jeg ikke nogen WD HDD. Kan jeg mon benytte Paragon
Drive Backup til det?

--
13: For den usædvanlig selvstændige og udmærkede præstation