Nye billige dele til dt 175
Fra : kbk2397

Dato : 17-03-10 07:53

Hvor køber man billigst dele til sin Yamaha ?
Jeg bor i esbjerg varde området
Det billigste stempel jeg har kunnet finde koster 1000 kr.
Det forekommer mig relativt dyr...
mvh Kristian

Fra : Ivar

Dato : 17-03-10 23:02

kbk2397 skrev:

> Det billigste stempel jeg har kunnet finde koster 1000 kr.

Er det her noget her du kan bruge?
http://global.ebay.com/DT175_piston/list?ipp=30&SortBy=1&PageNumber=1&ListView=1&Region=0

eller her

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=DT175+piston&_sacat=See-All-Categories
http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=DT+175+kolben&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_odkw=DT175+kolben&_osacat=0

Bemærk det er ikke alle udbyderne på de to sidste, der sender til Danmark.

Hvis du foretrækker en almindelig intenet-butik, er her et bud:
http://www.cmsnl.com/yamaha-motorcycle_model16707/

Ivar Magnusson

Fra : Leif

Dato : 18-03-10 16:37

"kbk2397" <kbk2397@student.aue.aau.dk> skrev i meddelelsen
Hvor køber man billigst dele til sin Yamaha ?
Jeg bor i esbjerg varde området
Det billigste stempel jeg har kunnet finde koster 1000 kr.
Det forekommer mig relativt dyr...
mvh Kristian

Kender ikke til priserne, men en kollega talte om en god
service & hurtig levering hos KS motor i Vejle.

/Leif