Kullen
Fra : Biker-Torben®

Dato : 17-03-10 06:43

Hvordan er det nu lige på Kullen - Kullabergs Naturreservat ... Ved
indgangen er der bomme og mulighed for at betale med kreditkort i en
stander. Men samtidig ser det ud som om der er plads til at køre uden
om bommen for en motorcykel...

Prøv at se på Google Map Streetview her:
http://maps.google.dk/?ie=UTF8&ll=56.288679,12.495275&spn=0,359.968865&z=16&layer=c&cbll=56.288765,12.495264&panoid=hGxbpS1oKj6B-h7eyixmMg&cbp=12,327.28,,1,9.78

Er det mon OK at gøre? Er der nogen, der har været der for nylig?

--
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-03-10 13:52

Biker-Torben® wrote:
> [...]
>
> Er det mon OK at gøre? Er der nogen, der har været der for nylig?

Jeg kørte forbi uden at betale i efteråret. Ingen påtale. Om der skal
betales for MC ved jeg ikke.

--
vh
Torben

Fra : Dak

Dato : 17-03-10 15:27

> Jeg kørte forbi uden at betale i efteråret. Ingen påtale. Om der skal
> betales for MC ved jeg ikke.

Kan være du kom i dette tidsrum?

Ingen avgift vid bommarna:
Från Allhelgona helgen 2009 till påskhelgen 2010

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Dak

Dato : 17-03-10 15:30

Men samtidig ser det ud som om der er plads til at køre uden
> om bommen for en motorcykel...

Eller evt. til almindelige cyklister. Men går pengene ikke til et
godt formål? Danmark har jo ikke sådanne områder, hvad jeg ved af. Så
hvis pengene går til at bevare området så ville jeg da glædelig betale.

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Dak

Dato : 17-03-10 15:35

> Er det mon OK at gøre?

for kun 40 SKR så er det ikke ok, ifølge mig.

Väg & parkeringsavgift för motorfordon 40:-
08.00 - 20:00 alla dagar från Påskhelgen till Allhelgona helgen.

Gætter på de 40skr går til at opretholde vejens stand og parkeringspladser.

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Biker-Torben®

Dato : 17-03-10 08:45

> [...]
> 08.00 - 20:00 alla dagar från Påskhelgen till Allhelgona helgen.
>
> Gætter på de 40skr går til at opretholde vejens stand og parkeringspladser.

OK - det kan der være noget om. Jeg må hellere finde mulvarpeskindet
frem ...

--
Torben

Fra : Armand

Dato : 17-03-10 22:51

Biker-Torben® skrev:

> OK - det kan der være noget om. Jeg må hellere finde mulvarpeskindet
> frem ...

Som jég læser det, så er den gule automat midt imellem en
kontantautomat, hvor man kan gå frem og trække en billet v.h.a.
kontanter, hvorefter billetten bruges ved de automatiske bomme.

--
Armand.

Fra : ib tinning

Dato : 17-03-10 16:11

Er det mon OK at gøre? Er der nogen, der har været der for nylig?

--
Torben

jeg mener det er 40 skr. det koster og de små penge går til at holde området
rent og så er der toiletter og vand flere steder så jeg syntes det er
småligt at snyde lige der . jeg har selv snydt på kullen men ikke med
betalingen men jeg har sovet der en nat eller to

flot natur uanset om det er for at kører mc eller mtb
det er også et godt sted at dykke og klatre

så smid du blot den skilling og nyd så dagen med god somvittighed

blot min tanke Tinning

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 17-03-10 20:35

"ib tinning" <ib@1spambox.dk> wrote in message
> [...]
> det er også et godt sted at dykke og klatre
>
> så smid du blot den skilling og nyd så dagen med god somvittighed

- jeg går da ud fra at du så smed 80-120 SKR i bøssen....

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når vejret spilder

Fra : ib tinning

Dato : 17-03-10 23:15

- jeg går da ud fra at du så smed 80-120 SKR i bøssen....

> --
> Jesper Hedegaard

hvis det er over hele året så er 120 for lidt

med mc hilsen Tinning

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 19-03-10 00:03

> - jeg går da ud fra at du så smed 80-120 SKR i bøssen....

> hvis det er over hele året så er 120 for lidt
>
> med mc hilsen Tinning

Så send en check - anonymt, forståes

Fra : N/A

Dato : 17-03-10 22:51