MS Windows
briani 27239
Windows 7 OEM?
Fra : Brian Lund

Dato : 17-03-10 11:33

Hvordan er det nu lige det er med Windows OEM versioner!?

Jeg har tidligere for en kammerat geninstalleret hans Windows XP OEM som
oprindeligt var installeret på én maskine på en anden, selvom man jo ikke
"må"... Det var bare et opkald til MS's automatiske telefon aktivering, så
virkede det...

Kan man gøre det samme med Windows 7?

Jeg har købt en Win7 64-bit OEM og overvejer om jeg skal installere den nu,
eller vente til jeg smider noget nyere indmad i spanden! Hvis jeg altid uden
videre kan få den til at virke med en anden indmad så installerer jeg den jo
bare nu, men skal jeg ud og købe en ny Win7 til den tid så kan det godt være
jeg venter med at installere det...

Brian

Fra : Allan

Dato : 17-03-10 18:26

Brian Lund tastede følgende:
> [...]
> bare nu, men skal jeg ud og købe en ny Win7 til den tid så kan det godt være

ja, det virker på samme måde

Fra : Brian Lund

Dato : 17-03-10 22:15

> ja, det virker på samme måde