VIDEO TS brændes til VIDEO DVD
Fra : Lyrik

Dato : 17-03-10 00:31

En tilsyneladende svær opgave på en Mac. "Toast Titanium" påstod at
mappen var krypteret. Bagefter var den for stor til en DVD+R.
Gratisprogrammet "Burn" meldte at der gik noget galt ved forsøget. Ja
det skal bare ikke kunne gøres på en Mac? Eller hyr?
Derfor fandt jeg en ny løsning på "Problemet":
http://luen.dk/videodvd.mov

Det virker hver gang!

Hilsen
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-03-10 08:36

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> det skal bare ikke kunne gøres på en Mac? Eller hyr?
> Derfor fandt jeg en ny løsning på "Problemet":

Kan du ikke beskrive din løsning med ord ... ?

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 17-03-10 03:51

On 17 Mar., 08:36, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Kan du ikke beskrive din løsning med ord ... ?
>
> /thomas
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nej! Jeg vil tvinge dig til at se videoen! Det har jeg det godt med!

Hilsen
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-03-10 11:01

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Nej! Jeg vil tvinge dig til at se videoen! Det har jeg det godt med!

aha .. velkommen til sandkassen ... fair nok.

/thomas

Fra : Jesper

Dato : 17-03-10 16:18

> aha .. velkommen til sandkassen ... fair nok.
>
> /thomas

Jeg er ikke sikker på at Jens har benyttet sig af "sandboxing"

--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Jesper

Dato : 17-03-10 16:23

> [...]

> det skal bare ikke kunne gøres på en Mac? Eller hyr?
> Derfor fandt jeg en ny løsning på "Problemet":

Hvorfor gå over Frank Aaen efter vand?
Smid VIDEO_TS mappen i en anden mappe du opretter på skrivebordet

Åbn Diskværktøj
Arkiv->Nyt->Diskbillede fra Mappe Vælg den nyoprettede mappe du har
smidt VIDEO_TS i, gem som CD/DVD master og brænd.

Fra : Steen

Dato : 17-03-10 18:36

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> Gratisprogrammet "Burn" meldte at der gik noget galt ved forsøget.

Det oplever jeg ofte, når jeg laver en CD til bilen, både med Burn og
Liquid CD - siger man bare ja & amen, brænder programmerne fint
alligevel

Fra : Lyrik

Dato : 17-03-10 12:09

On 17 Mar., 16:22, spambus...@users.toughguy.net (Jesper) wrote:

> Hvorfor g over Frank Aaen efter vand?
> Smid VIDEO_TS mappen i en anden mappe du opretter p skrivebordet
>
> bn Diskv rkt j
> Arkiv->Nyt->Diskbillede fra Mappe V lg den nyoprettede mappe du har
> smidt VIDEO_TS i, gem som CD/DVD master og br nd.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det virker ikke! Hvordan i alverden skulle Diskværktøj kunne vide om
"Masteren" er en data-DVD eller en Video-DVD, eller en Blu-Ray DVD/
BD??? Laver jeg samme VIDEO_TS mappe efter din anvisning, kan den ikke
engang være på skiven!

Skægt nok at alle "de gamle" bare sidder og labber de skøre forslag i
sig!? Det har en "tanke/fims af jens-bashing!"

Men det er noget vrøvl du skriver!

Hilsen
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-03-10 19:23

> [...]

> Skægt nok at alle "de gamle" bare sidder og labber de skøre forslag i
> sig!? Det har en "tanke/fims af jens-bashing!"

i lige måde ...

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 17-03-10 12:12

On 17 Mar., 18:36, ist...@gmail.com (Steen) wrote:

> Det oplever jeg ofte, n r jeg laver en CD til bilen, b de med Burn og
> Liquid CD - siger man bare ja & amen, br nder programmerne fint
> alligevel

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vi snakker lige nu ikke "brænde en musik-CD til din bil" Vi snakker
brænde "Video-DVD" Når "Burn" melder fejl, kan du ikke få den til at
fortsætte! Fejlen kommer i et pop-up vindue som hele tiden åbner!

Og alle "De gamle sidder igen og labber vrøvlet i sig" Det har "en
tanke, en fims af Jens-bashing-fri bane!"

Nogle af dem må da vide hvordan man brænder en DVD?

Hilsen
Jens

Fra : Kurt Brixen

Dato : 17-03-10 20:50

On 2010-03-17 19:11:50 +0100, Lyrik said:

> Nogle af dem må da vide hvordan man brænder en DVD?

Ja

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Martin Bech

Dato : 19-03-10 22:27

In article
<7ca548f7-ca66-4c2a-8206-e747f4a3799b@upsg2000gro.googlegroups.com>,
Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> En tilsyneladende svær opgave på en Mac. "Toast Titanium" påstod at
> mappen var krypteret. Bagefter var den for stor til en DVD+R.

Hej Jens,

Jeg kan godt brænde dvd i Toast (min er vers. 8):
Vælger Video/Video_TS Folder og trækker mappen ind. Derefter File/Save
as Disk Image.
Til sidst vælges i Toast Copy/Image File, vælg dit billede og sæt
flueben ved Fit-to-DVD komprimering inden der brændes.
--
Venlig hilsen / Best regards

Martin Bech
Mail: post@FornavnEfternavn.dk / post@FirstnameLastname.dk