Sim kort læser AGK 10284.
Fra : Kbh.

Dato : 16-03-10 06:45

Kom for sent til Aldi den 24.02.10 for at købe AGK Card Reader, USB,
stick, model 10284, da denne type kan læse og redigere i SIM kort.
Har kontaktet AGK, Nordic, for info om muligheden for at erhverve
produktet andet sted i DK, men nej.
Nogen som ved hvor produktet kan købes??

Fra : Max

Dato : 16-03-10 14:05

Hej

> Har kontaktet AGK, Nordic, for info om muligheden for at erhverve
> produktet andet sted i DK, men nej.

Nu er AKG jo et gammel navn der er helt fejlplaceret i den
sammenhæng, det er helt sikker bare et blikfang der bruges
for at sælge Kinavare i Europa.

> Nogen som ved hvor produktet kan købes??

Så gå på nettet og søg efter en SIM card reader, så finder
du sikker en der er som AKG'en du kan købe.

Kik f.eks. her

http://gadizmo.com/author/Charles/page/2

Max

Fra : Leif Neland

Dato : 16-03-10 22:36

Max skrev:
> Hej

> Nu er AKG jo et gammel navn der er helt fejlplaceret i den
> sammenhæng, det er helt sikker bare et blikfang der bruges
> for at sælge Kinavare i Europa.

AGK <> AKG

Man kan også få lommeregnere fra Shrap og Sharp.
Ure fra Onega og Omega...

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Max

Dato : 16-03-10 23:18

Hej Leif

> AGK <> AKG

Der blev jeg lige snydt engang.

Men misbruget af det rigtige navn findes såmændt også,
der sælges PC højttalere og den slags der står Goodmanns
på og der sælges også TV der hedder ARENA, så man
opdager ikke lige ens fejllæsning :)

Max

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 17-03-10 00:18

Men misbruget af det rigtige navn findes såmændt også,
> der sælges PC højttalere og den slags der står Goodmanns
> på og der sælges også TV der hedder ARENA, så man
> opdager ikke lige ens fejllæsning :)

Vil det sige at jeg måske er blevet snydt med mit RALEX ur.

PH

Fra : Max

Dato : 17-03-10 14:02

Hej Peter

> Vil det sige at jeg måske er blevet snydt med mit RALEX ur.

Hvad tror du selv ? :)

Snydt var du blevet hvis der stod Rolex på det og
det så var et Ralex ur.

Max

Fra : thl

Dato : 17-03-10 16:26