Ilt mangel og Alzheimer hænger muligvis sa~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-03-10 14:44

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-03-10 16:36

"Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i meddelelsen
news:4b9f8b11$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.webmd.com/mental-health/news/20061120/alzheimers-risk-upped-by-low-brain-oxygen
>
> Ilt mangel og Alzheimer hænger muligvis sammen!
> Blodpropper i hjernen kan også sænke ilt niveauet, ifølge artiklen!

Jeg holder op med at ryge idag(om 11 cigaretter)! Jeg havde gjort det som 26årig hvis jeg
ikke var gjort uvågen alligevel!

btw.Bjørnholt har forsøgt at ødelægge min hukommelse!
med EMDR ved at forsøge at ødelægge søvn(REM Søvn)

Undskyld dobbelt post! Jeg har sendt en cancel!

/Pnic
Som ikke hiver Karsten Bjørnholt Tlf.3042 8899
karsten.bjoernholt@pcv.regionsyddanmark.dk i retten
for mord og forræderi! Fordi jeg kun er 80% vågen og
mangler ca. 1/5 af min IK! Og 12 år af mit liv som vågen(ikke rigtig vågen)
(Samt min Far,Farmor og Farfar)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-03-10 08:43

> "Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i meddelelsen

> Jeg holder op med at ryge idag(om 11 cigaretter)! Jeg havde gjort det som 26årig hvis
> jeg ikke var gjort uvågen alligevel!

(snip)
(der er 2 af de 11 cigaretter tilbage(1 nu) så det bliver så idag jeg stopper med at
ryge,istedet!)

Grunden til at jeg skriver det: Er at det er bedst for Karsten Bjørnholt hvis jeg bliver
anset for at være en løgnhals! Hvilket jeg er programmeret til (Gør det der er bedst for
Karsten Bjørnholt, og selv finde på en god grund til at jeg blev udsat for det jeg gjorde,
men grunden må ikke være at Karsten Bjørnholt har gjort noget forkert)

/Pnic
Som ikke hiver Karsten Bjørnholt Tlf.3042 8899
karsten.bjoernholt@pcv.regionsyddanmark.dk i retten
for mord og forræderi! Fordi jeg kun er 30% vågen og
mangler ca. 4/5 af min IK! Og 12 år af mit liv som vågen(ikke rigtig vågen)
(Samt min Far,Farmor og Farfar)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-03-10 09:16

--

> [...]
> gjorde,
> men grunden må ikke være at Karsten Bjørnholt har gjort noget forkert)

BTW: Hvis der er nogen der har den vrangforestilling at Bjørnholt har lov til at
gøre det: dvs. programmere mig til at gøre det der er bedst for ham
(som nu er at blive anset for at være en løgnhals) Og blive ved med at ryge!

Så er jeg så det første offer efter dødstraffen blev genindført i Danmark? (Gasning med
kulilte)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-03-10 14:23

> [...]
> gøre det: dvs. programmere mig til at gøre det der er bedst for ham
> (som nu er at blive anset for at være en løgnhals) Og blive ved med at ryge!

Så nu har jeg røget en cigaret igen, og lagt mærke til at jeg nu er 36år gammel, vejer 50
kilo for meget, programmeret pervers, og mangler omkring halvdelen af min IK!
Og er nu også programmeret til at være en løgnhals! Absolut ingen vrede
(og dermed næsten ingen Testosteron) og får højst sandsynligt snart knogleskørhed af
Testosteron mangel(Det er også derfor at min IK er halveret, hjernemassen er simpelthen
ødelagt!) Og så er jeg latterliggjort i hele verden fordi jeg ikke bryder mig om DF!
Voldtaget af 2 mænd og 3 kvinder (jeg har været cølibat siden jeg var 19),
min venstre testikel er halvejs ødelagt og mit venstre håndled har været brækket
(mens jeg har siddet og ikke kunne bevæge mig, ret simpelt det bliver hevet ud af min
hukommelse at jeg har haft fingre klemt som teenager og fik fingrene syet sammen på
Nakskov hospital af en læge af udenlandsk herkomst! Jeg er næsten overbevist om at lægens
karriere er blevet forsøgt ødelagt! Ved at brække mit venstre håndled og påstå at han har
overset skaden og det er vokset skævt sammen, pure løgn! Jeg er først selv vågnet nok op
til at lægge mærke til skaden for et halvt år siden)

(Så i Americas "funniest home videos" et klip hvor jeg sidder og siger: at jeg vil kneppe
kvinder med en hund! En sociopath syntes åbenbart at det var sjovt, "Muslimske hunde!",
Jeg går ud fra at det er blevet gjort ved flere)

Desuden er jeg fremstillet officielt som en voldelig sindsyg!
(selv om min eneste forbrydelse som voksen er at komme for sent til en øvelse som soldat
og brud på copyright lovgivningen)
Desuden går jeg ud fra ,at når jeg påstår at jeg har slået en person er det vel egentlig
en forbrydelse når det er usandt! Altsammen for at redde personens liv, som ellers ville
blive myrdet (og jeg forsøgt givet skylden, ligesom en anden person i min familie som blev
myrdet)

Altsammen fordi jeg gik med til at prøve EMDR fordi det måske kunne hjælpe på en
depression, som jeg har haft igennem livet siden en blindtarms operation gik galt og arret
sprang op ca. 14 dage til en måned efter operationen og var fyldt med betændelse!(90% af
kroppen Seratonin sidder i mavesækken) Og det ikke lykkedes for dem at få mig programmeret
til at stemme DF!

Bodil Egeberg: Bare selv find på en god grund til at stemme DF!
Mig: Det der er forræderi!
Bodil Egeberg: Der er masser af Danske Folkepartier!
Mig: Hvad så med de enlige kandidater!

Fysisk er/var jeg stærk! Psysisk er jeg stærkere end alle mennesker jeg nogensinde mødt!
Mit Intelligens Niveau er/var højere end dem der læser det her og jeg er ikke arrogant!

Hvis det kan gøres ved mig så kan det gøres ved jer!

PS. Hvad i end mener om min intelligens, så blev jeg indkaldt til den Kongelige Livgarde!
Og jeg fik det selv lavet om til GHR på grund af et spørgsmål om tid!

Jeg har været uvågen i 12 år! Og Bjørnholt har højst sandsynligt allerede lagt afstand til
DF!

Undskyld dobbelt post, jeg har sendt en cancel!
--
Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej40.1tv/Kjellerup/Jutland/Denmark
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f73515831ef05f3c?hl=da&dmode=source