Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Photoshop problem :-(
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 16-03-10 20:00

Hvad dælen sker der nu.

Pludseligt har jeg kun HANDTOOL (H) på billedet - uanset om jeg klikker på
de andre værktøjer!

Nogen der har prøvet det ? Jeg må være kommet til at aktivere en funktion ,
men hvad....

Mvh
Claus Rasmussen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 16-03-10 22:09

Claus Rasmussen wrote:
> [...]
> de andre værktøjer!
>
> Nogen der har prøvet det ? Jeg må være kommet til at aktivere en funktion ,

Det véd jeg ikke, men jeg véd, jeg har prøvet det samme med Photoshop
fra CS1, og jeg kunne ikke finde ud af, hvad der var galt eller få
funktionerne tilbage igen, så jeg slettede hele pakken og geninstallerede...

mvh. Erik Richard

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 16-03-10 23:00

On Tue, 16 Mar 2010 20:00:08 +0100, Claus Rasmussen wrote:

> [...]
> de andre værktøjer!
>
> Nogen der har prøvet det ? Jeg må være kommet til at aktivere en funktion ,

Jeg ville først prøve at trykke på mellemrums tasten et par gange og se om
det går i sig selv.

Det andet jeg ville prøve er at resette prefs filen. Det gøres nemmest ved
at holde ctrl, alt og shift nede og så starte programmet fra start menuen
og så svare jeg til at resette. (CS 4 og windows 7) På XP er det muligt
bare at dobbelt klikke på genvejen, men det kan jeg ikke få til at virke i
windows 7 på den måde. Der skal jeg dobbelt klikke og så hurtigt derefter
trykke de 3 taster ned.

At gen installere er rent tidsspilde.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 17-03-10 08:43

> [...]
> at holde ctrl, alt og shift nede og så starte programmet fra start menuen
> og så svare jeg til at resette. (CS 4 og windows 7)

Det med space virkede med det samme
Men efter genstart af CS3 var den der igen - Så jeg prøvede at resette prefs
efter din
anvisning.
Genstart af program Nu virker det bare !!

Tak for hjælpen.

Mvh
Claus Rasmussen

Fra : Hans Kruse

Dato : 17-03-10 00:26

On 2010-03-16 20:00:08 +0100, "Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> said:

> [...]
> de andre værktøjer!
>
> Nogen der har prøvet det ? Jeg må være kommet til at aktivere en funktion ,

Har du prøvet
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=photoshop+hand+tool+won%27t+go+away&meta=&cts=1268781738899&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=photoshop+hand+

??

--