MS Windows
briani 27239
ingen lyd på bt og ekstrabladets tv klip
Fra : Mogens

Dato : 16-03-10 16:59

Jeg håber det er den rigtige gruppe, ellers henvis mig.
Når jeg afspiller tv klip på BT og Ekstrabladet er der ingen lyd, jeg
har WMP12 og win 7, er der nogen som har en løsning?

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Per

Dato : 16-03-10 18:17

Mogens wrote:
> Jeg håber det er den rigtige gruppe, ellers henvis mig.
> Når jeg afspiller tv klip på BT og Ekstrabladet er der ingen lyd, jeg
> har WMP12 og win 7, er der nogen som har en løsning?

Går ud fra at du har styr på lydkortet og output.

Opdater din flash player og din shockwave

http://get.adobe.com/shockwave/

http://get.adobe.com/flashplayer/

mvh. Per

Fra : sls \(2770\)

Dato : 16-03-10 19:54

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Kan også være du mangler nogle codec?

F.eks kan du bruge http://www.codecguide.com/

Mvh sls

Fra : Mogens

Dato : 16-03-10 23:05

sls (2770) skrev den 16-03-2010:

> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Kan også være du mangler nogle codec?
>
> F.eks kan du bruge http://www.codecguide.com/
>
> Mvh sls

Tak for hjælpen, så virker det, åbenbart et manglende codec

Mogens
mohen@SLETc.dk