Manglende DVD-drev
Fra : T.

Dato : 16-03-10 13:06

Hejsa

Vores Packard Bell Imedia vil nu ikke længere finde DVD-drevet. I
stedet viser den fejlmeddelelsen:

"Enhedsdriverprogrammet blev ikke installeret

Bed producenten af enheden om hjælp til at installere den.

hl-dt-st dvdram gsa-h40n ata device Mislykket"

Er der nogen, der kender dette problem og ved, hvordan man løser det?

Mvh.

T.

Fra : Henning

Dato : 16-03-10 21:21

On Tue, 16 Mar 2010 12:06:23 -0700 (PDT), "T." <skott@festudvalget.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Vores Packard Bell Imedia vil nu ikke længere finde DVD-drevet. I
>stedet viser den fejlmeddelelsen:
>
>"Enhedsdriverprogrammet blev ikke installeret

Kan du boote på drevet? Ellers lyder det som en softwarefejl i Windows

Fra : T.

Dato : 16-03-10 17:02

On 16 Mar., 21:21, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> Kan du boote p drevet? Ellers lyder det som en softwarefejl i Windows

Nej. Windows finder slet ikke drevet - Er ikke synligt under Denne
Computer

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 17-03-10 00:24

Efter mange tanker skrev T.:
> Nej. Windows finder slet ikke drevet - Er ikke synligt under Denne
> Computer

Kan bios se dit drev ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Henning

Dato : 17-03-10 15:11

On Tue, 16 Mar 2010 16:01:49 -0700 (PDT), "T." <skott@festudvalget.dk>
wrote:

>Nej. Windows finder slet ikke drevet - Er ikke synligt under Denne
>Computer

Du er i en hardwaregruppe, derfor spørger jeg ikke til Windows. Kan du
boote op på en bootbar skive?

Fra : T.

Dato : 17-03-10 12:02

On 17 Mar., 00:23, Brian Vestergaard <only4use...@gmail.com> wrote:

> Kan bios se dit drev ?
>
> --
> Venligst / Regards
> Brian Vestergaard (2620)

Nej - mystisk nok kan den ikke, men jeg prøvede at proppe recovery-
skiven i maskinen og så bootede den godt nok op på drevet.

Mvh.

T.

Fra : T.

Dato : 17-03-10 12:03

On 17 Mar., 15:10, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> Du er i en hardwaregruppe, derfor spørger jeg ikke til Windows. Kan du
> boote op på en bootbar skive?

Ja, det kan jeg godt.

Fra : Peter

Dato : 17-03-10 21:17

"T." <skott@festudvalget.dk> skrev i en meddelelse
Hejsa

Vores Packard Bell Imedia vil nu ikke længere finde DVD-drevet. I
stedet viser den fejlmeddelelsen:

Prøvede du rådet fra Erik Helmer Nielsen?

Det plejer at virke i situationer som dit.

Gå ned på siden og klik på fixit, download filen og kør den.

PeterB

Fra : T.

Dato : 17-03-10 19:22

On 17 Mar., 21:16, "Peter" <doc_0...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Prøvede du rådet fra Erik Helmer Nielsen?
>
> Det plejer at virke i situationer som dit.
>
> Gå ned på siden og klik på fixit, download filen og kør den.

Hej Peter

Den installerede driver, men skrev samme besked igen