Fjerne tyverisporing på en Samsung C170
Fra : Paul-J

Dato : 16-03-10 11:08

Jeg har haft denne mobil i flere år.
Engang syntes jeg den der tyverisporingfunktion var smart. Den sender en sms hver gang
nogen bruger mobilen med et andet simkort.

Men nu har jeg lånt mobilen til en som er på ferie i gambia.
Og hver eneste gang mobilen tændes får jeg en sms i danmark til 4 kr stk.
Det er snart for meget.

Vi har fundet frem til tyverisporing i menuerne, men den forlanger en kode for at fjerne
den.
Hvad er det for en kode? Mobilen har aldrig været brugt med pinkode......

Fra : Jean

Dato : 16-03-10 13:10

Paul-J skrev:
> Hvad er det for en kode? Mobilen har aldrig været brugt med pinkode......

Har I prøvet med 00000000 ?

Mvh Jean.