Anmeldelse: Sale e Pepe (2000 Frederiksber~
Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 16-03-10 09:01

Hej.

En lille anbefaling:

Min kæreste og jeg var i søndags på "Sale e Pepe" på Frederiksberg - en
lille, hyggelig italiensk restaurant. Det kan varmt anbefales. God mad,
flinke tjenere og bestemt acceptable priser. Der var flere forskellige
retter som bestemt så spændende ud, så det er bestemt ikke sidste gang jeg
kommer der.

Vi fik hver hovedret, dessert, kaffe og et glas vin, og regningen lød på 700
kr.

Måske skulle vi prøve at gøre det til kotume at komme med en ganske kort
anmeldelse her i gruppen efter restaurant-besøg?

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : Niels

Dato : 17-03-10 03:46

> Måske skulle vi prøve at gøre det til kotume at komme med en ganske kort
> anmeldelse her i gruppen efter restaurant-besøg?

Det er en god idé!

--
Niels