Bedste pizza i Århus
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-10 20:11

Hvor får man de bedste pizza i Århus? Enten på restaurant eller take-away.
PizzaHut er jo desværre lukket (det var en favorit).

Ole

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-03-10 22:04

Ole wrote:
> Hvor får man de bedste pizza i Århus? Enten på restaurant eller take-away.

På restaurant er Grappa ved åen ganske ok.

Ved take-away er Il Mercantina i Mejlgade et rigtig godt bud - og i
øvrigt et rigtig godt sted for andre italienske delikatesser.

> PizzaHut er jo desværre lukket (det var en favorit).

Seriøst? Jeg har endnu aldrig fået noget på (nogen) Pizza Hut, der blot
tilnærmelsesvis har været godt.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Mogens

Dato : 15-03-10 22:09

Kim Jensen wrote:

> Seriøst? Jeg har endnu aldrig fået noget på (nogen) Pizza Hut, der blot
> tilnærmelsesvis har været godt.

Enig. Egentlig underligt hvorfor "Pizza Hut" bruger ordet Pizza om deres
produkter.

Fra : Ivar

Dato : 15-03-10 22:56

Kim Jensen skrev:

> Seriøst? Jeg har endnu aldrig fået noget på (nogen) Pizza Hut, der blot
> tilnærmelsesvis har været godt.

Så kan Ole jo nok ikke bruge dine forslag til ret meget.
Jeg er også til PizzaHut.

Ivar Magnusson

Fra : Hippo

Dato : 16-03-10 11:29

Kim Jensen skrev:
> Seriøst? Jeg har endnu aldrig fået noget på (nogen) Pizza Hut, der >blot
> tilnærmelsesvis har været godt.

Jeg er nu også både til pizza hut og dominos for den sags skyld, er det
fordi du ikke er til den type pizza, eller er det fordi du bare synes de
er dårligt lavet?

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-03-10 21:33

On Tue, 16 Mar 2010 11:28:56 +0100
Hippo <no@no...inv> wrote:

> Jeg er nu også både til pizza hut og dominos for den sags skyld, er
> det fordi du ikke er til den type pizza, eller er det fordi du bare
> synes de er dårligt lavet?

jeg synes deres pizzaer er aaaaalt for fede og fyldt med stort set
intet andet end smagløst erstatnings"ost". Det er så langt fra at være
en pizza som noget næsten kan komme. Det er sikkert udemærket til
på-vejen-hjem-fra-druktur junkfood, men meget mere end det bliver det
sgu aldrig.

kim

Fra : Ivar

Dato : 16-03-10 22:00

Kim Schulz skrev:

> Det er så langt fra at være
> en pizza som noget næsten kan komme.

Hvis du kun regner en pizza for at være en pizza, hvis
den er som en italiensk pizza, så er der meget langt
mellem pizzaerne i Danmark. Deep pan pizza er en
amerikansk opfindelse.

Ivar Magnusson

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-03-10 22:09

On Tue, 16 Mar 2010 22:00:03 +0100
Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Hvis du kun regner en pizza for at være en pizza, hvis
> den er som en italiensk pizza, så er der meget langt
> mellem pizzaerne i Danmark. Deep pan pizza er en
> amerikansk opfindelse.

Ja og en Chicago-style Pizza smager fantastisk lækkert når den laves
rigtigt (har fået den flere gange i bl.a. chicago) - desværre formår
både dominos, Pizzahut mf. i danmark desværre totalt at smadre den gode
smag.