ex 3
Fra : Ingrid

Dato : 04-08-01 15:41

Hej , er der nogen som ved hvad en bedømmelse som hedder EX 3 står for, er
det i den dårlige ende eller den gode?????

Hilsen Ingrid

--
Hjemmeside
http://home6.inet.tele.dk/ingrid/

Fra : Maria Fabæch

Dato : 04-08-01 17:01

Hej Ingrid

Ex 3 betyder at katten var den tredie bedste kat i sin gruppe på
udstillingsdagen. Det er svært at sige om det er godt eller skidt, uden at
kende kvaliteten af de to andre katte.... Det behøver ikke at være dårligt,
det betyder bare at på den udstilling var den nr 3 i sin klasse, og hvis der
har været 10 i klassen er det jo ret godt!

MVH

--
Maria og Kattene
http://hjem.get2net.dk/maria

Fra : Ingrid

Dato : 05-08-01 05:08

Tak,for svar, jeg husker ikke rigtig hvor mange der var, jeg ved det var i
den første klasse hvor de kan deltage , jeg tror den var ½ år, og jeg mener
der var 11 i den gruppe
Hilsen Ingrid

Fra : Maria Fabæch

Dato : 05-08-01 08:44

Hej Ingrid

Du skrev:
> Tak,for svar, jeg husker ikke rigtig hvor mange der var, jeg ved det var i
> den første klasse hvor de kan deltage , jeg tror den var ½ år, og jeg
mener
> der var 11 i den gruppe

Jamen så er det jo et ret godt resultat!

MVH

--
Maria og Kattene
http://hjem.get2net.dk/maria

Fra : Ingrid

Dato : 05-08-01 10:43

Hej Maria
Jeg var lige inde på din hjemmeside og kigge , meget gode sider, jeg kan
forstå du har et stort hjerte for katte,hvad der nok er mange her som
har,osse jeg.
Jeg har 4 katte ialt, 2 Norske Skovkatte, 1 maine cone ,og en sommerhuskat,
jeg kalder den Klitti fordi vi fandt den under vores annex ved sommerhuset
som en forkommen kat, mager og fyldt med lopper og indvoldsorm og ca. 6 -7
uger, jeg prøved 4 dage at fange den i, men ikke om jeg kunne lokke den med
alverdens godbidder, på 5 dagen fik jeg en fisk som jeg skar istykker,lagde
stykkerne ind i en kasse, som der var et strik i hen til vinduet, og da´ fik
jeg den , men den var så arrig at jeg ikke kunne få den ud, så var gode råd
dyre, jeg tog risten fra grillen lirked den laaaangsomt ind under så jeg fik
katten op på den, derefter kunne jeg vende kassen og få den ind i et værelse
, jeg tror ikke den havde været i (menneske hænder før) det er bestemt en
killing fra en af de vildkatte som er der.
Den er nu 6 år gammel og er blevet verdens mest trofaste kat, den følger mig
som en hund
nu ( den er også vokset op med 3 store new foundlænder ) jeg tænker tit på,
den var dyr i anskaffelse ( dyrlægeregning for vac. steri. orme. loppem. )
men jeg kan godt sige jeg har ikke fortrudt så meget som 1 sekund.
Hilsen Ingrid

Fra : Birgitte

Dato : 05-08-01 10:31

Hej Ingrid
Jeg plejer at sige, hvis katten kan blande sig blandt top 4 dvs EX1 - EX2 -
EX3 - EX4 så er katten udstillingsværdig.
Så er det op til den dommer på dagen der vælger hvad han/hun bedst kan lide.
Fortsæt du blot med at tage din kat på udstilling.
Og held og lykke i fremtiden.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Ingrid

Dato : 05-08-01 10:51

Hej Birgitte

Det var ikke fordi jeg ville udstille igen, for det er ikke lige mig, men
jeg elsker at se en udstilling, det var fordi en spurgte mig om hvad det
stod for, og det kunne jeg jo ikke rigtig svare på.Jeg var også nød til det,
da det var en betingelse da jeg købte den.
Jeg tror iøvrigt at den er i familie med en af dine laaangt ude, for jeg
mener det var på din hjemmeside jeg sad og kigged da jeg så det samme navn
, som også står på min stamtavle

Hilsen Ingrid