Aprilia RS250 skift af stempler
Fra : Alex

Dato : 15-03-10 12:45

Har en aprilia rs250, som skal have skiftet stempelringe eller stempler
bliver det nok til, når der alligevel skal åbnes. Nogen der kender et
godt værksted, som har erfaring med 2-takt i midtjylland. Alternativt
kunne jeg købe et sæt stempler og skifte selv, men har forgæves søgt
efter nogle gode vejledninger til dette specifikt på RS250. Nogle der
kender links til noget sådan? Bare så jeg undgår evt. faldgruber. Der må
da være masser af baneracere, som får skiftet stempler ofte.

--
Alex