suk-igen
Fra : Robert Refsgaard

Dato : 04-08-01 15:27

Hej.
I går eftermiddag kl. 4 fortalte Lisbeth, at hun havde sandpapir i halsen. I formiddags kl. halv 10 fortalte vagtlægen, at Lisbeth
har lungebetændelse (*suk* igen). Det var ikke så slemt, at han ville indlægge hende - men han kendte ikke hendes sygdom. Piller i
10 dage og hvis det blev værre, så ring igen.
Har I ellers haft en god sommer(ferie)?
--
MVH Robert Refsgaard
----

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 04-08-01 19:01

Robert Refsgaard skrev:

> [...]
>10 dage og hvis det blev værre, så ring igen.

Det er fanme urimeligt.
Hils hende og ønsk god bedring.

>Har I ellers haft en god sommer(ferie)?

Hallo. Sommerferie? På invaliderente?
Det er ikke en gruppe til vittigheder Robert.
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 04-08-01 21:21

Haj Kaj.
Tag lige og pudse se-maskinen! og lad være med at være så grådig.
Der var da frit valg på hylde 1.
Dem der ingen ferie har, skal da sæ'fø'li' læse uden om parentesen - det er denne her : ( ) - det er fordi, hvis man ikke har
feriepenge, er der ikke 'råd' til at læse det hele.
Næste gang må jeg nok sætte undertekster på for dig?

Nu har vi en sundhedsminister - hvad om vi også fik en sygdomsminister?

--
MVH Robert Refsgaard
----

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 04-08-01 21:46

Robert Refsgaard skrev:

>Tag lige og pudse se-maskinen! og lad være med at være så grådig.

Pudse? Er du klar over, hvad nye ruder koster? En formue du. De skal
ik' pu'ses.

>Der var da frit valg på hylde 1.

Sommer(udenferie) har da været sølle.
For meget sol og varme og for lidt sne.

>Næste gang må jeg nok sætte undertekster på for dig?

Ja det ville være dejligt.

>Nu har vi en sundhedsminister - hvad om vi også fik en sygdomsminister?

Du kan ikke nøjes med en syg minister?