Hvorfor saltes vejene?
Fra : Torben Scheel

Dato : 15-03-10 10:31

...fordi så holder vinteren længere

Nå - FJ'eren fik en runde på de tørre veje i går, og kører som den
plejer. I dag pendles der med MZ. Ses vi på nørrebrogade/bakken?

--
vh
Torben

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 16-03-10 04:35

On 15 Mar., 10:31, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Nå - FJ'eren fik en runde på de tørre veje i går, og kører som den
> plejer. I dag pendles der med MZ. Ses vi på nørrebrogade/bakken?

Bakken - næppe - der loves koldt vejr i næste uge og
langtidsudsigterne fra GSF hos wetterzentrale.de truet med Sne næste
torsdag... Jeg har ikke forårsklargjort endnu på grund af vejliget og
når det næppe selvom vejret skulle vise sig at være fint, da jeg
smutter udenlands i morgen en uges tid

Bent

Fra : Christian Stidsen

Dato : 16-03-10 12:01

> [...]
>torsdag... Jeg har ikke forårsklargjort endnu på grund af vejliget og
>når det næppe selvom vejret skulle vise sig at være fint, da jeg

En vejrudsigt der kigger 10 dage frem i tiden tror vist ikke engang
meteorologerne på!

Christian

Fra : Christian Stidsen

Dato : 16-03-10 11:35

> ..fordi så holder vinteren længere
>
> Nå - FJ'eren fik en runde på de tørre veje i går, og kører som den plejer.
> I dag pendles der med MZ. Ses vi på nørrebrogade/bakken?

Jep, det var planen