Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er mit nye kamera defekt
Fra : Jonas Jalling

Dato : 14-03-10 22:09

Hej alle,

Indlæget er sendt til dk.fritid.foto samt dk.forbruger med FUT til
dk.forbruger.

jeg har købt et Canon EOS 550D, og har brugt det flittigt den sidste
uges tid. Her til aften har jeg siddet og kigget alle mine billeder
igennem, og opdager til min store rædsel at der er to små pletter -
en rød og en blå, som går igen på alle billederne.
Jeg har netop prøvet at tage et billede med et dæksel foran objektivet
(altså et forhåbentlig helt sort billede), men også her er pletterne.

Er det ikke bare retur med kameraet?

Billedet taget med dæksel på, kan ses her:
http://dl.dropbox.com/u/3621717/IMG_0673-medium.jpg

Og en guide til hvor fejlen findes, ses her:
http://dl.dropbox.com/u/3621717/IMG_0673-medium-guide.jpg

Spørgsmålet er nu, hvad der er smartest at gøre.
Skal jeg gøre brug af min returret? (14 dage ved fjernsalg) - eller
skal jeg lave en reklamation?

Eller er det hvad man kan forvente af et nyt kamera?

På forhånd tak

Mvh Jonas Jalling