Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
mikroSD-adapter
Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 14-03-10 21:36

Hej
Jeg har en mikroSD til SD adapter, hvor jeg er kommet til at brække den
lille "snøvs" af, der skal bruges til at låse kortet - så nu er det låst.
Er der ikke en måde, hvorpå jeg kan låse kortet op igen?

mvh
Jørgen

Fra : Jonas Jalling

Dato : 16-03-10 14:11

Jørgen Nyerup skrev:
> [...]
> lille "snøvs" af, der skal bruges til at låse kortet - så nu er det låst.
> Er der ikke en måde, hvorpå jeg kan låse kortet op igen?

Hej Jørgen,

jeg mener at have en adapter liggende så du kan få UB.

Har det interesse?

Mvh Jonas

Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 16-03-10 17:01

Jonas Jalling skrev:

> Hej Jørgen,
>
> jeg mener at have en adapter liggende så du kan få UB.
>
> Har det interesse?
>
> Mvh Jonas
Hej Jonas
Ja, tak - det ville da være dejligt.
Jeg bor i Ålsgårde - ved Helsingør.

mvh
Jørgen

Fra : Jonas Jalling

Dato : 17-03-10 08:52

Jørgen Nyerup skrev:

> Hej Jonas
> Ja, tak - det ville da være dejligt.
> Jeg bor i Ålsgårde - ved Helsingør.

Hej Jørgen,

kan du ikke sende en mail med din adresse? Så ryger den afsted med en
kuvert i løbet af dagen.

Mvh Jonas

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-03-10 18:14

Køb en MicroSD kortlæser til 1 $ på www.dealextreme.com så har du den
til en anden god gang :)

(har handlet der mange gange, kan kun anbefales)