MS Windows
briani 27239
Windows 7 og stifinder
Fra : Id

Dato : 13-03-10 21:16

Hej

Billed placering i stifinder

Med Windows XP stifinder, kan man flytte billeder rundt, så man får den
rækkefølge man ønsker, og derefter navngive, så den ønskede placering
beholdes.

Det kan jeg ikke få lov til med stifinder i Windows7!

Er der nogen der kan hjælpe mig til en opsætning af stifinder, så jeg
kan flytte billeder rundt som det passer mig i Windows7

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe at spørge i?

Mv.
ID

Fra : emjeppesen

Dato : 13-03-10 22:15

Id skrev:

> [...]
>
>Med Windows XP stifinder, kan man flytte billeder rundt, så man får den
>rækkefølge man ønsker, og derefter navngive, så den ønskede placering

Nej, man kan ikke.

>Det kan jeg ikke få lov til med stifinder i Windows7!

Nej

Hilsen emj

Fra : Id

Dato : 14-03-10 08:17

Den 13-03-2010 21:15, Id skrev:
> [...]
> kan flytte billeder rundt som det passer mig i Windows7
>
> Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe at spørge i?

Hej

Jeg har muligvis fundet svarret her:
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/w7files/thread/f059c321-c8ca-4705-b0db-f9bde9964a1c

Jeg har ikke afprøvet om det virker