Hvordan skanner man med HP Deskjet F2200
Fra : Kurt G

Dato : 13-03-10 16:56

En ven af mig har en PC med Vista hvortil er tilsluttet en HP Deskjet F2200
All-in-One.
Vi har problemer med skanningen, idet det aldrig er lykkedes at få skannet
et billede ind, i hvert fald har vi aldrig fundet det!

Når der trykkes på Scan-knappen, blinker en grøn tænd-sluk knap nogle
sekunder. Når den stopper blinkeriet skulle billedet være skannet ind, men
som sagt aner vi ikke, hvor vi skal finde dem!

Er der nogen, der har erfaringer med en sådan maskine, som kan vejlede os?

Mvh Kurt

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 13-03-10 18:23

Kurt G skrev:
> [...]
> som sagt aner vi ikke, hvor vi skal finde dem!
>
> Er der nogen, der har erfaringer med en sådan maskine, som kan vejlede os?

Min erfaring indskrænker sig til en oldgammel HP PSC 2175,
som uden bøvl kører under en meget nyere vista.
Nye drivere? HP har (havde i hvert fald) en fortrinlig
tjeneste, hvor man kunne få oplysning om løsningen på
evt. problemer.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-10 20:43

Kurt G skrev:

> [...]
> grøn tænd-sluk knap nogle sekunder. Når den
> stopper blinkeriet skulle billedet være skannet
> ind, men som sagt aner vi ikke, hvor vi skal finde

Søg efter en mappe der hedder

"Mine scannede billeder"

--
Allan Vebel