Perverserier!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-03-10 11:12

Takket være forræderen og morderen Bjørnholt
er jeg nu en sadist og på randen af selvmord!

før dvs da jeg var mellem 13-25 var jeg en dominant mand
som blev seksuelt ophidset af at påføre nydelse!

før var jeg deprimeret pga seratonin mangel, noget med maven
fra en blindtarms operation da jeg var lille hvor at arret sprang op
fordi der var betændelse i mave regionen pga en glemt serviet!

90 procent af kroppens seratonin sidder i mave-sækken osv osv.

Jeg blev alligevel slået ihjel som 25årig!

Tortur videoer og alting tilside
(hvor jeg skulle sige jeg ville kneppe kvinder med en hund!)

Fordi jeg ikke bryder mig om DF(Muslimske Hunde)

De har aldrig fået mig til at stemme DF!
Og det er nu bevist at da jeg stødte på en EU hjemmeside som spurgte om
"der var noget politisk parti i mit hjemland som jeg frygter"
Og jeg svarede DF! Så var det med god grund!
--
/Pnic
Som ikke hiver Karsten Bjørnholt Tlf.3042 8899

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-03-10 15:10

"Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i meddelelsen
> [...]
> for mord og forræderi! Fordi jeg kun er 40% vågen og
> mangler ca. 4/5 af min IK! Og 12 år af mit liv som vågen(ikke rigtig vågen)

Nydelse er et langt kraftigere magtværktøj end smerte! Og nej jeg er ikke en
voldtægtsforbryder! Derimod har jeg været udsat for voldtægt!
Og jeg gider ikke høre på folk der tror jeg lyver! Det er mig der er Peter!
Og i er bare sådan nogler som jer!

Og alt Bjørnholts lort med at opføre sig sindsygt udover alle grænser, når han bliver
taget i svineri(forræderi og mord på DF´s vegne), så at det er nemmere for personen det
går ud over,at tro på en programmeret vrangforestilling end virkeligheden--------Virker
ikke på mig!
Og de fysiske beviser siger jeg har ret!(og jeg stemmer ikke DF,uanset hvad!)

Og hans påstand om, at hvis jeg tror han er skyldig, så er det fordi jeg er for dum til at
bilde mig selv det modsatte ind, virker heller ikke! Til enhver tid er jeg villig til at
sætte min højeste IK test op imod enhver Biologisk Bjørnholt´s!

Han kan selv vælge hvilken en! Der er sikkert en stor flok degenerede chimpanser med
det uheldig efternavn!

Dumme svin!

Og hvis jeg kender ham rigtigt, så har han købt børn til lejligheden ,så folk tror jeg er
et racistisk røvhul når jeg sviner ham til! Højst sandsynligt med mørk hudfarve, som han
han har programmeret til at være husslaver så folk tror jeg er en racist når jeg kalder
hans afkom chimpanser!

Og helt ærligt Bjørnholt(holde en bjørn-Dyrenes Konge) og Sanne Hovgensen (en sand hov) Er
du dum og medlem af "lav selvtillids" klubben, Mensa?

Alle dine påstande og lort om mig er dig selv!
(og jeg er ikke en skuespiller, og det der emdr tortur programmering - er langt værre end
testikel trykkeri
og jeg har aldrig trykket på nogen! Min venstre er ødelagt!
Dine og DJ Ævl/Torbens, gør skade på menneskeheden ved at eksistere)

Og hvad med DJ Ævl lort med at skuespille? få/beordre et uvågent programmeret menneske til
at fremstå som den
der har ødelagt en Testikel når det i virkeligheden er det Uvågne menneske det gik ud
over!

Og jere lort med at identificere jer med jeres offer og flippe rundt i hjernen, LØGN!
I står og aftaler det i min lejlighed(Humlehaven 27!)
I aftaler også at vågne mig op 10år senere og give mig skylden for jeres lort!)
alle jeres påstande og planlagte undskyldninger: give paracetamol skylden ect ect!!!

(Det er mord og forræderi! Det var mig der blev udsat for emdr!
Og i modsætning til jeres plan, så ved jeg stadigvæk ikke
en skid om hypnose og emdr-bortset fra det jeg har lært mig selv for at vågne op, Jeg aner
ikke hvordan man får folk i en trance!)
--
/Pnic
Som ikke hiver Karsten Bjørnholt Tlf.3042 8899
karsten.bjoernholt@pcv.regionsyddanmark.dk i retten
for mord og forræderi! Fordi jeg kun er 80% vågen og
mangler ca. 3/5 af min IK! Og 12 år af mit liv som vågen(ikke rigtig vågen)
(Samt min Far,Farmor og Farfar)

Fra : Michael H

Dato : 13-03-10 18:15

Vil du ikke gøre os alle her en stor tjeneste ?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-03-10 08:10

?
--
Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej40.1tv/Kjellerup/Jutland/Denmark
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f73515831ef05f3c?hl=da&dmode=source

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-03-10 08:09

"Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i meddelelsen

> "Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i meddelelsen

Så nu virker det vist igen og det programmerede sadisme er væk!
Jeg er stadigvæk cølibat og har ikke haft sex med nogen siden
jeg var 19år gammel!
(bortset fra da jeg blev voldtaget under emdr/programmering og tortur)
--
/Pnic
Som ikke hiver Karsten Bjørnholt Tlf.3042 8899
karsten.bjoernholt@pcv.regionsyddanmark.dk i retten
for mord og forræderi! Fordi jeg kun er 80% vågen og
mangler ca. 1/5 af min IK! Og 12 år af mit liv som vågen(ikke rigtig vågen)
(Samt min Far,Farmor og Farfar)

Fra : Michael H

Dato : 13-03-10 18:20

Hej PP eller SPP

Skynd dig og kom ned på afdelingen.
Jeg havde glemt noget den dag du var her for elektrochock. Du fik ikke din
vigtige medicin.
Kommer du i morgen ? Eller skal de små blå mænd komme igen og hente dig. ?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-03-10 08:17

> [...]
> medicin.
> Kommer du i morgen ? Eller skal de små blå mænd komme igen og hente dig. ?

Jeg er så ikke i behandling for nogen sindsygedomme! Og jeg har ikke brug for ECT!

SP? SPP?

Og jeg spiser heller ikke nogen af medicinal industriens produkter! Da de gør mere skade
end gavn!
Jeg havde ikke brug for dem før jeg blev udsat for EMDR/Programmering
(og forsøgt programmeret til at stemme DF)
Og heller ikke brug for dem nu!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-03-10 17:37

> [...]
> "der var noget politisk parti i mit hjemland som jeg frygter"
> Og jeg svarede DF! Så var det med god grund!

Nå, i det mindste er det ikke lykkedes for Karsten Bjørnholt og Bodil
Egeberg at gøre mig til en perverser, for 14 dage siden var det ellers tæt
på.
(jeg kunne ellers godt have brugt de ekstra millioner i erstatningen, når
jeg nu engang sagsøger)

Gad vide hvad jeg får når jeg er blevet torteret, skamferet!
(venstre håndled og testikel)

Og forsøgt programmeret til at stemme på et bestemt politisk parti!
(DF, hvilket er forræderi!)

Og min far er blevet myrdet! Og det blev forsøgt at give mig skylden
(ved at få mig til at forestille mig at jeg gjorde det, og optage det jeg
siger mens jeg sidder i en trance)
jeg blev kun reddet af at jeg forestiller mig at det er et andet rum/værelse
end der hvor det virkelig foregik!
Plus at jeg ikke har været rigtig vågen i 12 år!

For slet ikke at tale om at både sex lyst og vrede har været begrænset, for
at sænke mit testosteron niveau!

For at mindske min hjernemasse og give mig osteoprose(knogleskørhed) når jeg
vågner op!

Og nå ja, voldtaget af 2 mænd og 3 kvinder!

Og hvad var det i 2007? Gå over og slå din mor og tag et billed af det!
Køb et billed og hæng det på væggen ved siden af dit fjernsyn!
og snif lightergas!

Jeg har været cølibat siden jeg var19år gammel!
Jeg har aldrig slået en kvinde i mit liv!

(jeg har engang givet min kusine som er 3 år yngre end mig en lussing,
da jeg var barn/teenager hun hedder Nina!) Jeg brugte den forklaring
Da Bjørnholt truede med at myrde min mor hvis jeg ikke slog hende

(Sandheden er jeg råbte af hende og tog fat i hende fordi hun
stod så tæt på at det var ubehageligt)

Alle andre påstande om mig er pure løgn!
Og jeg er fuldstændig ligeglad med trusler mod mig og
min familie, Fra en sindsyg landsbylæge, morder og forræder!

Og forresten tilsvinet i hele verden, ved at sidde og sige foran et kamera
og sige at jeg vil kneppe kvinder med en hund!
(fordi jeg ikke bryder mig om DF!, Muslimske hunde-typisk DF sociopati og
psykopati)

Det var ikke det jeg havde regnet med da jeg gik med til at prøve emdr for
at hjælpe på en depression for 12år siden!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr