Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Remote control for EOS 400D
Fra : Simsalabim

Dato : 13-03-10 08:45

Jeg søger et sted hvor man kan købe en IR remote controller til mit EOS
400D. Er der nogle der
kan anbefale et sted at handle. Det må gerne være uoriginalt, bare det
virker og ikke er klodset.
/Carsten

Fra : J

Dato : 13-03-10 09:42

http://www.vefafoto.dk/product.asp?product=888

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 13-03-10 17:28

Simsalabim wrote:
> [...]
> 400D. Er der nogle der
> kan anbefale et sted at handle. Det må gerne være uoriginalt, bare det

Hej

Vi har en enkelt af disse

http://www.photogadget.dk/product.php?id_product=223

på "demo" lager. Lille og handy.

Demolager betyder, at den er taget hjem for at tage lidt flere billeder
af den, og smide en lille omtale af produktet på http://fotounivers.dk.

Garanti er som for en ny.

Skriv til mig på shoppen, så kan vi finde ud af noget gratis fragt på
denne udløser.

Jørn

---
Photogadget.dk

Fra : lauridsen@gmail.com

Dato : 21-04-10 15:03

On Mar 13, 9:44 am, "Simsalabim" <carsten1...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 400D. Er der nogle der
> kan anbefale et sted at handle. Det må gerne være uoriginalt, bare det

Prøv på Ebay, søg på "400D IR remote". Der er masser, og de koster
ikke alverden. Om de så er noget værd i forhold til en original er en
anden sag.

Fra : thl

Dato : 22-04-10 07:29

On 13 Mar., 08:44, "Simsalabim" <carsten1...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 400D. Er der nogle der
> kan anbefale et sted at handle. Det må gerne være uoriginalt, bare det

http://www.photoshop.dk/Products/ProductInfo.aspx?productid=430
mvh
Thorbjørn

Fra : Brian Lund

Dato : 23-04-10 08:32

Den 13-03-2010 08:44, Simsalabim skrev:
> Jeg søger et sted hvor man kan købe en IR remote controller til mit EOS
> 400D. Er der nogle der
> kan anbefale et sted at handle. Det må gerne være uoriginalt, bare det
> virker og ikke er klodset.

Den virker iøvrigt kun når du kan se forsiden af kameraet, altså kan du
ikke stå bag kameraet og bruge den...

Jeg foretrækker den kablede fjernudløser, har overvejet selv at bygge en
trådløs men man kan vist også finde færdiglavede radiostyrede
fjernudløsere til rimelige penge!

Brian