MS Windows
briani 27239
Brugerprofil pist VÆK ?
Fra : Michael H

Dato : 12-03-10 20:14

Min Vista kan ikke starte op. Under opstart siger den brugerprofilen "min"
ikke kan indlæses.
Hvordan kan jeg mon reparere det uden jeg sletter alt ?

Mvh M

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-03-10 21:38

"Michael H" <ikke.nogen@email.her> skrev i meddelelsen
> Min Vista kan ikke starte op. Under opstart siger den brugerprofilen "min"
> ikke kan indlæses.
> Hvordan kan jeg mon reparere det uden jeg sletter alt ?
>
> Mvh M

Prøv at se her:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Fix-a-corrupted-user-profile

Ellers ville jeg prøve at starte i fejlsikret tilstand og derefter lave en
systemgendannelse til en dato før problemet opstod. Det tror jeg vil løse
problemet.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-03-10 21:39