indlæs billeder fra mail
Fra : claus

Dato : 13-03-10 11:15

Hej.
Hvis vi åbner en mail der vil indlæse billeder i thunderbird skal vi
klikke på en fane der siger indlæs billeder.
Hvis vi vælger at gøre dette åbner den en masse vinduer i firefox der
hver indeholder et billede.
Det duer ikke hvordan kan vi undgå dette?

Mvh Claus

Fra : Steen

Dato : 15-03-10 15:32

claus <brev@linuxwaves.com> wrote:

> [...]
> hver indeholder et billede.
> Det duer ikke hvordan kan vi undgå dette?

Så vidt jeg husker, beder Firefox om hvad man ønsker at åbne downloads
med. Måske har du sat Firefox som standard, til at åbne downloadede
billeder?