mkv til et eller andet.. uden at konverter~
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-10 23:20

Det har været en del oppe og vende her på det sidste, men findes der -
ud over avidemuxer ( der alligevel ikke virker ordentligt) noget soft
der enten kan tage lyd og billede ud seperat af en MKV eller andet
soft, der ikke konverterer men blot - som eksempel - kopierer.
demuxeren gør med 150 til 900 frames i sekundet.
Alt efter om lyden laves om ( hvilket jeg har brug for)

Har rodet en masse rundt med vores ven google, der finder masser af mkv
-> et eller andet..
De vil bare alle sammen konvertere, og det kører med 15 til 25 frames
pr sekund..
lidt for langsomt når man har en del timer, der skal laves om..
gode ideer modtages..

Fra : Lyrik

Dato : 12-03-10 10:22

On 11 Mar., 23:20, ecozyz wrote:
> [...]
> demuxeren gør med 150 til 900 frames i sekundet.
> Alt efter om lyden laves om ( hvilket jeg har brug for)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hej Tom! (Det er Tom-ikke?)

Du kan se hvordan jeg gør. Måske kan det inspirere dig til noget helt
andet? Eller du kan måske bruge metoden?:
http://luen.dk/MKV2m2ts.mov

MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-10 15:46

On 2010-03-12 18:22:20 +0100, Lyrik <jenserikbech@gmail.com> said:

> [...]
>
> Du kan se hvordan jeg gør. Måske kan det inspirere dig til noget helt
> andet? Eller du kan måske bruge metoden?:

sJo..tjekker

Fra : Jesper

Dato : 13-03-10 20:14

<ecozyz> wrote:

> [...]
> pr sekund..
> lidt for langsomt når man har en del timer, der skal laves om..

Hvis du har installeret Perian, så kan du åbne og gemme mkv som mov i
QuickTime Pro og derfra kan du eksportere lyd/billede i det ønskede
format.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : 101mayn1337

Dato : 27-03-10 05:54

On 11 Mar., 23:20, ecozyz wrote:
> [...]
> pr sekund..
> lidt for langsomt når man har en del timer, der skal laves om..

Jeg har installeret mkv2vob ved hjælp af crossover og nogle få
tillægsfiler
som er til at finde på denne side http://pwn3d.com/2009/06/14/mkv2vob-in-mac-os-x-with-crossover/
Det fungerer perfekt. Håber det kan hjælpe :)

101mayn1337