Overgemt eller bare modnet ?
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-10 17:55

Hvad man dog finder rundt i krogene , skal selv lige ud i garagen og se om
jeg selv skulle have overset et eller andet

http://www.youtube.com/watch?v=YvmnSiVpoH8&feature=player_embedded

PE

Fra : Armand

Dato : 11-03-10 18:59

P.E. skrev:
> Hvad man dog finder rundt i krogene , skal selv lige ud i garagen og se
> om jeg selv skulle have overset et eller andet
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YvmnSiVpoH8&feature=player_embedded

Aagesen gjorde det samme for år tilbage med en Norton 850 Commando, som
han med vilje havde gemt i 25 år med henblik på at trække sammenligning
'til den tid'!
Tingene har nok stukket noget af i.f.t. hans forestillingsevne dengang,
men en spritny 850 Commando er jo værd at beskue i sig selv!

Mon ikke at dén på lignende vis er end som udstillingsstykke i hans bix
- Hjemmesiden viser ikke meget :-/

--
Armand.
(der ikke har været forbi Aagesen i måske 15 år)

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-03-10 05:44

> [...]
> men en spritny 850 Commando er jo værd at beskue i sig selv!
>
> Mon ikke at dén på lignende vis er end som udstillingsstykke i hans bix -

Jeg synes ikke jeg så den, da jeg var derovre med en kammerat, for at prøve
KTM SM-R..

Mvh Anders

Fra : Armand

Dato : 12-03-10 15:11

Anders Houmark skrev:

> Jeg synes ikke jeg så den, da jeg var derovre med en kammerat, for at prøve
> KTM SM-R..

Aagesen senior er tilsyneladende også ude af biledet - Måske at den står
hjemme i háns stue istedet :-/

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 11-03-10 18:59

P.E. skrev:
> Hvad man dog finder rundt i krogene , skal selv lige ud i garagen og se
> om jeg selv skulle have overset et eller andet
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YvmnSiVpoH8&feature=player_embedded

I forlængelse af tråden om glatte dæk: Læg mærke til at også dækkene
vaskes med sæbevand under klargøringen af motorcyklen!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-10 19:58

Så fandt jeg sku guldet ude i garagen Jo jo kom ikke her

1 Stk KN filter til en VF Super Boldor Mrk 2
1 stk Forgaffel luftpumpe med manometer til ditto
Nogle bremseklodser , tror sku også de er til den samme

Andre der har Guld til at ligge , og vi taler SPRIT NYE VARE

PE

Som havde glemt at jeg havde haft knastædene MC engang

Fra : Armand

Dato : 11-03-10 21:51

P.E. skrev:
> [...]
> Nogle bremseklodser , tror sku også de er til den samme
>
> Andre der har Guld til at ligge , og vi taler SPRIT NYE VARE

Hvis man ved at man har det liggende, er det jo ikke guldfund :-/

--
Armand.
(der ved at hán ihvertfald har et bagtandhjul til GPZ900R (eller er det

Fra : Ralph K

Dato : 12-03-10 08:56

Jeg forærede for 4 år siden et filter af en slags til en kammerat der havde
købt en gammel XT 600 Tenere.
Jeg havde det liggende da jeg havde købt det i 1988 og ikke havde brugt det

Sådan kan det jo gå...

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 12-03-10 17:04

P.E. sendte dette med sin computer:
> [...]
> Nogle bremseklodser , tror sku også de er til den samme
>
> Andre der har Guld til at ligge , og vi taler SPRIT NYE VARE

Jeg ka da godt mønstre et par oliefiltre til en CB 750

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 13-03-10 16:03

P.E. skrev:
> Hvad man dog finder rundt i krogene , skal selv lige ud i garagen og se
> om jeg selv skulle have overset et eller andet
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YvmnSiVpoH8&feature=player_embedded

Gad vide hvor mange af de angiveligt 800stk. NR's der stadig lever i
deres puppe :-/

Og mon ikke også at der henstår et par Ducati 916 og måske Guzzi LeMans
på samme måde :-/

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 13-03-10 08:25

On 11 Mar., 19:57, "P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote:
> 1 stk Forgaffel luftpumpe med manometer til ditto

Originalt Honda eller blot noget, der passer?

> Nogle bremseklodser , tror sku også de er til den samme

Nye? mærke? type? - er ude efter alm. SBS eller EBC-klodser til et par
af cyklerne, der alle skulle passe forklodser med din VF1kFII. Og
1100S'erne vist også bagklodser, så sig blot frem, rpade (at) yahoo
(dot) com

> Andre der har Guld til at ligge , og vi taler SPRIT NYE VARE

Sprit og sprit, jeg har da en generatorhjulsaftrækker til en Suz. T500
til at ligge og kede sig, kun brugt en enkelt gang for 35-36 år
siden .

De nye dele på hylden er til pt.-cyklerne og til det de er købt til:
Reservedelsnærlager hvis uheldet er ude

> Som havde glemt at jeg havde haft knastædene MC engang

Måske offer for et uoriginalt oliefilter med for ringe gennemløb -
apropos tråden fornylig, hvor ingen havde hørt om motorskader pba
uoriginale filtre - eller for stramt stillede ventiler? Blot en
tanke...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Richard

Dato : 13-03-10 08:31

On 13 Mar., 16:03, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Og mon ikke ogs at der henst r et par Ducati 916 og m ske Guzzi LeMans
> p samme m de :-/

Sikkert, '80-90er cykler i original emballage dukker da indimellem op
på eBay, så muligheden må da være til stede for et ar stilikoner som
dem.

Havde selv *næsten* fornøjelsen, da jeg pakkede min canadiske '84
VF1100S med 756 km på klokken ud af transportkassen for et par år
siden. Men med de par skarramer, den havde fået på sine korte årlige
ture de første 12 år, var det naturligvis ikke helt det samme som nu
med svenskernes V4er. Men en stor oplevelse alligevel

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK