Blue Van skal levere musikken...
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-03-10 22:22

Den danske rockgruppe Blue Van skal levere musikken til Apples
reklamefilm til iPad'en. Er lige blevet præsenteret på TV2 Nyhederne...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-03-10 22:25

> Den danske rockgruppe Blue Van skal levere musikken til Apples
> reklamefilm til iPad'en. Er lige blevet præsenteret på TV2 Nyhederne...

lever du i en tidslomme ? .. den omtalte reklame blev vist første gang
til Oscar udelingen natten mellem søndag og mandag ...

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-03-10 23:06

Thomas von Hassel wrote:

> lever du i en tidslomme ? .. den omtalte reklame blev vist første gang
> til Oscar udelingen natten mellem søndag og mandag ...

Og hvad så? - Det er ikke alle, der hverken kan tage den kanal, eller
gider sidde oppe og kigge på glimmer!

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-10 08:16

> Og hvad så? - Det er ikke alle, der hverken kan tage den kanal, eller
> gider sidde oppe og kigge på glimmer!

Ja, nu blev den jo ikke sendt i danmark, med de amerikanske reklamer ...
men stort set alle mac nyheds sites + et par af de almindelige havde
historien mandag morgen ...

/thomas

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 12-03-10 09:47

> Ja, nu blev den jo ikke sendt i danmark, med de amerikanske reklamer ...
> men stort set alle mac nyheds sites + et par af de almindelige havde
> historien mandag morgen ...

Og samtlige elektroniske medier havde den osse
(-dk.edb.mac)

- Mikael

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-10 10:09

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Og samtlige elektroniske medier havde den osse
> (-dk.edb.mac)

Det er ligeså meget en "non story" som at Steve Jobs dukker op til
selvsamme Oscar uddeling ... helt ærligt .. who gives ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-10 10:34

On 2010-03-12 10:08:55 +0100, Thomas von Hassel said:

> Det er ligeså meget en "non story" som at Steve Jobs dukker op til
> selvsamme Oscar uddeling ... helt ærligt .. who gives ?
>
> /thomas

Det sjove kunne være at vide, hvordan Apple var blevet gjort opmærksom
på bandet.
Hvis de har en uhyre snedig manager, så skal de nok holde fast i ham/hende

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-10 10:40

<Steen> wrote:

> Det sjove kunne være at vide, hvordan Apple var blevet gjort opmærksom
> på bandet.
> Hvis de har en uhyre snedig manager, så skal de nok holde fast i ham/hende

På samme måde som det som regel sker på .. tilfældigheder .. den slags
er ikke noget man kan "lægge billet" ind på .. Apple's reklameburau har
nok haft en der har hørt bandet og tænkt "hey, den var go'" ... and the
rest is history som man siger...

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-03-10 12:28

Thomas von Hassel wrote:

> [...]
> er ikke noget man kan "lægge billet" ind på .. Apple's reklameburau har
> nok haft en der har hørt bandet og tænkt "hey, den var go'" ... and the

Iflg. Blue Van selv på TV2 var det en fra Apples ledelse, der havde hørt
deres musik til Sonys reklamefilm, og som syntes, at 'det lød da meget
godt', og så havde han købt ders album og foreslået, at det var Blue
Van, der skulle lægge underlægningsmusik til iPad reklamen. - Det er/var
bl.a. sådanne informationer, du kunne have fået gennem TV2 fremfor bare
at buse ud, at den har da været fremme længe...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-10 12:48

> [...]
> bl.a. sådanne informationer, du kunne have fået gennem TV2 fremfor bare
> at buse ud, at den har da været fremme længe...

Var det ikke det jeg sagde ? .. tilfældigheder ?

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-03-10 12:49

> [...]
> bl.a. sådanne informationer, du kunne have fået gennem TV2 fremfor bare
> at buse ud, at den har da været fremme længe...

og de nærmere detaljer er jo ligegyldige med mindre man er fan af bandet
.... ?

/thomas