Japansk restaurant ?
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-10 21:03

Er der nogen der kan anbefale en god Japansk restaurant omkring, København
eller omegnen ?
Venlig hilsen
Anne

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-03-10 21:22

AM wrote:

> Er der nogen der kan anbefale en god Japansk restaurant omkring, København
> eller omegnen ?

Egentligt japansk er den næppe, men i hvertfald japansk inspireret. På
Wagamama ved Tivoli har jeg fået adskillige meget lækre retter.

Godt nok lidt af en konceptrestaurant, men god mad til en rimelig pris.

Hilsen
Martin

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 10-03-10 21:36

AM skrev:

> Er der nogen der kan anbefale en god Japansk restaurant omkring,
> København eller omegnen ?

Bento Sushi i Helgolandsgade:

· www.uki.dk

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 10-03-10 14:03

On 10 Mar., 21:02, "AM" <an.msnabelapc.dk> wrote:

> Er der nogen der kan anbefale en god Japansk restaurant omkring, K benhavn
> eller omegnen ?

Nu har Klaus foreslået et udmærket sushi-sted. Var det ikke lige (kun)
sushi, du var ude efter, kan jeg anbefale den hyggelige
http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/banzai - det er god, japansk
bondekost, spændende og veltillavet.

Hvis det skal være rigtig festligt, og du gerne vil sidde på gulvet,
så er http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/restaurant-tokyo den
ældste japanske restaurant i dk, og jeg har været meget tilfreds de
par gange, jeg har været der. Betjeningen er nærmest ceremoniel og
stedet er en kende altmodisch (eller måske mere positivt: retro), men
på en charmerende måde, synes jeg.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-10 22:09

> [...]

par gange, jeg har været der. Betjeningen er nærmest ceremoniel og
stedet er en kende altmodisch (eller måske mere positivt: retro), men

Det er ikke kun sushi-sted jeg er ude efter. Nu har jeg da fået et par
tip.Tusinde tak skal I have.
Mvh.
Anne

Fra : Niels

Dato : 10-03-10 14:08

On Mar 10, 9:02 pm, "AM" <an.msnabelapc.dk> wrote:
> Er der nogen der kan anbefale en god Japansk restaurant omkring, K benhavn
> eller omegnen ?

Prøv at kigge her:

http://ibyen.dk/restauranter/guide/article203036.ece

Det er længe siden, jeg har været på Restaurant Tokyo, men den var god
en gang.

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-10 22:19

"

[...]

Tak skal du have.Der er lidt at kigge på.
Anne

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 11-03-10 06:44

Kevin Borbye Edelvang skrev:

> Nu har Klaus foreslået et udmærket sushi-sted.

— som osse serverer teriyaki m.m.…

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup