cylinder til dt 175
Fra : kbk2397

Dato : 10-03-10 04:21

Hej
Nogen der ved om cylinderen til en dt 175 er belagt med nicasil ?
min er begyndt at tikke fra stempel men er i tvivl om hvor meget jeg
skal skifte,
ringe
ring + stempel
stempel sæt og cylinder
hjælp

Fra : Jan

Dato : 10-03-10 19:51

"kbk2397" <kbk2397@student.aue.aau.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Den er ikke nikasil belagt og kan bores på normal vis.
Om det er nødvendigt kan først konstateres når skidtet er afmonteret.

Jan

Fra : Cykellapper

Dato : 10-03-10 21:06

kbk2397 wrote:
> [...]
> Nogen der ved om cylinderen til en dt 175 er belagt med nicasil ?
> min er begyndt at tikke fra stempel men er i tvivl om hvor meget jeg

Check lige krydspinds- og plejlstangsleje, inden du går for drastisk til
værks. Det er gerne et ømt punkt på de mindre totaktere.

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : kbk2397

Dato : 15-03-10 07:25

On 10 Mar., 21:05, "Cykellapper" <preben_xfjer...@cykellapper.dk>
wrote:

> Check lige krydspinds- og plejlstangsleje, inden du går for drastisk til
> værks. Det er gerne et ømt punkt på de mindre totaktere.

> [...]

Hvor køber jeg delene billigst... mc nøglen har det ik ? eller hvad
ved stempel koster 1000 hos atmcteknik