Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan overføres billeder fra kamera til ~
Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 11-03-10 00:03

I årevis har jeg fra mit Cassio kamera kunnet overføre billeder til min
computer (Windows XP)i Outlook Express ved i venstre side af skærmen i
feltet "Billedopgaver" at klikke på "Kopier billederne til en mappe på
computeren, bruger "Guiden Microsoft Scanner og kamera", men pludselig af
uforklarlige årsager er sidstnævnte tekst blevet ændret til "Hent billeder
fra kamera eller scanner", hvilket umuliggør overførslen.

Nu tror jeg nok, at hvis man genindstallerer Windows, kan man måske få den
tidligere brugermulighed frem, men det ønsker jeg ikke, fordi jeg har så
mange ting installeret på min computer, som jeg ikke kan overse, hvordan de
så kan bevares som hidtil.

Mon nogen af jer der ude er i stand til at hjælpe mig med at få den gamle
tekst tilbage, ville jeg blive glad.
Mvh
gingko

Fra : Bo Armand

Dato : 11-03-10 01:36

"gingko (fjern NOSPAM)" <exlibrisNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så kan bevares som hidtil.
>
> Mon nogen af jer der ude er i stand til at hjælpe mig med at få den gamle

Jeg forstår ikke hvad Outlook Express har at gøre med og hente billeder fra
et kamera, min det er jo bare min vurdering.

Hvis dit kamera er tilsluttet Computeren med et USB kabel, kan du gå ind i
"Denne Computer" der hvor alle dine forsk. drev ligger, der er dit kamera
også kommet ind som et xtra drev, hvis det altså er tændt.

Så kan du højreklikke på kameraikonet og vælge "egenskaber", og så på fanen
"hændelser" kan du vælge hvad program der skal tage dine billeder ind på
Computeren. Feks. Guiden Microsoft scanner og kamera.

Du kan også bare dobbeltklikke på kameraikonet, og så hente billederne ved
at kopiere dem til en mappe. Eller bruge fanen i venstre side der hedder
kameraopgaver.

Jeg kan ikke se at du skal geninstallere Windows, men prøv ovennævnte.

Hilsen Bo Armand