MS Windows
briani 27239
FTP svarer kun sporadisk (pludseligt)
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 11-03-10 01:52

Hej

Jeg oplever noget underligt.

Jeg har en FTP Server kørende på min maskine. Pludseligt fra den ene dag til
den anden, er folk begyndt at klage over de ikke kan logge på. Det er
sporadisk, idet de sommetider godt kan...

Når jeg kører en server connect test udefra, er det samme resultat. Nogen
gange giver den response, andre gange ikke...

Prøver jeg fra en maskine internt på samme lan, så kommer jeg ALTID i
forbindelse med serveren. Det er altså, IMHO, ikke et firewall problem på
den pc der hoster FTP serveren.

Routeren der ligger imellem LAN og internet er ikke ændret, omkonfigureret
eller opdateret.

Hvad dælen kan der lige være sket her??

/Finn
--
Der er 10 slags mennesker - Dem som forstår binær og dem som ikke gør.
There are 10 kinds of people. Those who understand binary and those who