MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win. installation stopper halvvejs
Fra : ulrich

Dato : 10-03-10 10:01

Jeg vil installere Win XP på min maskine.

Installationen starter udmærket, men efter formatering og
indlæsning af filer - der hvor maskinen genstarter -
fortsætter den ikke, men begynder helt forfra med at undersøge
hardware o.s.v.

Jeg tror fejlen opstod i forbindelse med en strømafbrydelse under
installationen, hvor den var længere fremme i forløbet.

Jeg vil blive meget glad for råd,
Palle

Fra : Ole C

Dato : 10-03-10 10:53

ulrich skrev blandt andet:

> [...]
> indlæsning af filer - der hvor maskinen genstarter -
> fortsætter den ikke, men begynder helt forfra med at undersøge

Prøv at tage CD'en ud ved genstarten, så du er sikker på at den booter på
harddisken. Den skal nok selv kræve CD'en isat igen....

> Jeg tror fejlen opstod i forbindelse med en strømafbrydelse
> under installationen, hvor den var længere fremme i forløbet.

Lyder ikke sandsynligt, når du har formatteret harddisken....

--
vh
Ole C

Fra : Göran Wennerström

Dato : 10-03-10 11:34

"ulrich" <ulrich@lite.dk> skrev

> [...]
>
> Jeg tror fejlen opstod i forbindelse med en strømafbrydelse under
> installationen, hvor den var længere fremme i forløbet.

Hej.

Jeg har nogle gange været ude for at en installation er stoppet, pga støv i
blæseren. Når cpu' en bliver for varm, nægter den at samarbejde.

Prøv at rense blæseren, og begynd så om igen med en ren innstll.

Venlig hilsen Gran.