Hvor mange har fået en brugt telefon ved k~
Fra : GamleIdiont

Dato : 09-03-10 08:22

For sjov kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der har fået en brugt
eller retur telefon når I troede i købte en ny ?

Jeg har selv oplevet det 2 gange. Den ene gang var det en der havde været
åbnet og prøvet - så jeg sendte den også retur, den anden gang var det en
der havde været repareret - der fik jeg et betragtelig nedslag i prisen da
jeg klagede.

Så for mig er det ca. 20 % af de tlf. køb jeg har gjort. Det er ret højt

Fra : Leif Neland

Dato : 09-03-10 08:36

GamleIdiont skrev:
> For sjov kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der har fået en brugt
> eller retur telefon når I troede i købte en ny ?

Samtidig kan man svare på, hvor mange gange man har returneret en
telefon, man har prøvet i kort tid?

Og fået en ny telefon i stedet for at få sin egen repareret.

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Max

Dato : 09-03-10 08:54

Hej

> For sjov kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der har fået en
> brugt eller retur telefon når I troede i købte en ny ?

Alle får vel forhåbentlig en brugt telefon når de køber en.

--
Mvh Max

Fra : GamleIdiont

Dato : 09-03-10 09:39

> Hej

> Alle får vel forhåbentlig en brugt telefon når de køber en.
>
> --
> Mvh Max

Ikke forstået ?