MS Windows
briani 27239
messenger i windows 7
Fra : Janos

Dato : 08-03-10 20:58

Hej NG

Kan nogen hjælpe med at stoppe messenger. Jeg kan ikke umiddelbart bare gå
ind kontrolpanelet, fjern programmer og afinstallere programmet og jeg gerne
være fri for at det starter op hvergang jeg starter windows.

Janos

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-03-10 21:14

Den 08-03-2010 20:58, Janos skrev:
> [...]
> gå ind kontrolpanelet, fjern programmer og afinstallere programmet og
> jeg gerne være fri for at det starter op hvergang jeg starter windows.

Hej

Du kan bruge msconfig se
http://netsquirrel.com/msconfig/msconfig_win7.html

Fjern fluebenet ud for Messenger, klik på Anvend
og derefter på OK. Genstart PC'en.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Janos

Dato : 09-03-10 19:10

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Du kan bruge msconfig se
> http://netsquirrel.com/msconfig/msconfig_win7.html
>
> Fjern fluebenet ud for Messenger, klik på Anvend

Mange tak

Janos

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-03-10 19:35

"Janos" <> skrev i meddelelsen
> Kan nogen hjælpe med at stoppe messenger. Jeg kan ikke umiddelbart
> bare gå ind kontrolpanelet, fjern programmer og afinstallere
> programmet

Det burde du kunne ifølge denne:

http://www.mydigitallife.info/2009/09/17/completely-remove-and-uninstall-windows-live-messenger-msn-messenger-via-wlmuninstaller/

Jan