MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Underlig dejlmeddelelse
Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-03-10 18:29

Jeg har en dualboot på to harddiske med Windows 7 Ultimate. På den nyeste
vil jeg installere driver/software til mit skærmkort og jeg har "pakken" fra
ATI.

Under installation får jeg i første omgang følgende:

"Catalyst Install Manager:
Setup has detected an incomplete build. Setup will now exit".

Jeg tænkte at det måske skyldtes, at min installering af Adobe Photoshop
ikke blev helt færdiggjort, idet netværkskablet ikke var tilsluttet på det
tidspunkt, hvor installationen ville gå online.

Jeg afinstallerede derfor Photoshop igen, rensede registreringsdatabasen med
RegistryFix8 og genstartede. Uden at installere Photohop igen, igangsatte
jeg en ny installering af ATI-softwaren. Nu siger den:

"Programmet kunne ikke starte, fordi side om side-konfigurationen er
forkert" og det foreslås at kigge i logfilen, eller at køre sxstrace.exe.

Hvad er der på spil?

Fra : J

Dato : 06-03-10 19:00

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndette8800.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Programmet kunne ikke starte, fordi side om side-konfigurationen er
> forkert" og det foreslås at kigge i logfilen, eller at køre sxstrace.exe.

Forklar, hvorfor du bruger ukurante tredjepartsprogrammer til udførelse af
funktioner, der er indbygget i Windows 7.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-03-10 20:05

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> "Kurt Hansen" <kurt@fjerndette8800.dk> skrev i en meddelelse

> Forklar, hvorfor du bruger ukurante tredjepartsprogrammer til udførelse af
> funktioner, der er indbygget i Windows 7.

Der er såmænd ingen god eller særlig indsigtsfuld forklaring. Belært af hvad
HP skriver om Win7-driveren (den inkluderede) til min printer, som har
begrænset funktionalitet, går jeg bare ud fra at den originale fra ATI er
bedre. Måske tager jeg fejl.

Under alle omstændigheder synes jeg det er en mystisk og uforståelig
fejlmeddelelse, som jeg goft kunne tænke mig en forklaring på.