Windows 7 på 24" iMac
Fra : Mac_11

Dato : 06-03-10 13:56

Hej

Jeg har en iMac 24" købt for ca. 8 mdr siden.(2.66 GHz, 4 GB ram, 600 GB
disk)som kører perfekt med Mac OSX 10.6.2. Jeg har brug for at installer
Windows7 på den i en kort periode, da jeg skal teste et Windows program. Jeg
har tænkt mig at benytte Bootcamp og så installere Windows 7.

Er der nogen af jer der har installeret Win7 på jeres 24" iMac, og hvad er
jeres erfaringer ?

På forhånd tak.

Søren

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 06-03-10 14:01

Mac_11 har bragt dette til os:
> Er der nogen af jer der har installeret Win7 på jeres 24" iMac, og hvad er
> jeres erfaringer ?

Har haft 7 på min iMac nu i 6mdr. det spiller perfekt, lige på nær
webcam for der er åbenbart ikke lavet drivere til yet

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Jesper

Dato : 06-03-10 19:57

Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> wrote:

> Mac_11 har bragt dette til os:
>
> Har haft 7 på min iMac nu i 6mdr. det spiller perfekt, lige på nær
> webcam for der er åbenbart ikke lavet drivere til yet

Sørg for at downloade og installere Bootcamp Update 3.1, det løste mit
webcam problem i Skype på Win 7 i MacBook Pro 2.66 GHz Unibody.
--
Jesper
Chuck Norris invented the spoon because using

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-03-10 14:13

Mac_11 skrev:
> [...]
> Windows7 på den i en kort periode, da jeg skal teste et Windows program. Jeg
> har tænkt mig at benytte Bootcamp og så installere Windows 7.

Med mindre det er et krævende program vil du nok have mindst bøvl med fx
VirtualBox og så køre det derinde i i stedet.