Starte op i F8 med netværk tilstand, så er~
Fra : jama

Dato : 06-03-10 13:16

Når jeg starter min PC op (mit OS) er XP pro sp3, i F8 med Netværk tilstand,
ja så kan min Browser åbne hjemme siderne på normal tid ca. 2-5 sek. Men
åbner jeg derimod min PC op i normal tilstand altså uden F8, ja så kan
browseren bruge helt op til 30 sek. inden siden er helt åbnet, hvad kan der
være galt, hvad er det for programmer XP ikke åbner i fejlsikker tilstand,
der bevirker, at Browseren kan arbejde betydelig hurtigere i F8? Jeg har
også prøvet, at lave en Rep med R, uden dette dog hjalp. Jeg har ikke noget
snavs på min PC, jeg har kørt SuperAntiSpyware Pro (betalt) programmet og
det fandt ikke noget, så snavs kan ikke være problemmet på den langsomme
Browser tid.
jørgen

Fra : ab©

Dato : 06-03-10 18:59

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> Når jeg starter min PC ...

Prøv fra en start en tur med gratisversionen af Security Taskmanager
http://www.neuber.com/taskmanager/index.html , så finder du ud af, hvad der
kører på din PC ...

ab©

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-10 19:54

jama wrote:
> så snavs kan ikke være problemmet på den langsomme Browser tid.

og det tror du så på. Jeg bruger selv SuperAntiSpyware
Pro, men det er alligevel ikke alt den finder

Fra : jama

Dato : 07-03-10 00:17

<Just> skrev i en meddelelse

> og det tror du så på. Jeg bruger selv SuperAntiSpyware
> Pro, men det er alligevel ikke alt den finder

Jeg håber det, men nu har jeg lavet en ren install. så nu er alt OK