hjælp min nokia 6700 har mistet dansk menu~
Fra : Lasse

Dato : 06-03-10 17:55

Jeg har en Nokia 6700 Classic 2 mdr gammel.
Jeg modtog en sms om at der var kommet nyt software til min nokia 6700
classic.
Jeg forsøgte så at opdatere via Nokia PC suite men Pludselig var den danske
menu væk på telefonen og nu er der kun engelsk menu hvor jeg har sat
telefonen til automatisk sprog.
Når jeg går ind i indstillingerne kan jeg se at der stadig er tysk, fransk
engelsk osv men den danske menu er væk (har tidligere været der).
Hvad kan jeg gøre eller har jeg gjort noget forkert. Telefonen er kun 2 mdr
gammel og den har virket upåklagelig indtid min fatale forsøg på opdatering.
Skal jeg nu ud og købe en ny telefon ? jeg er ikke så god til de engelske
tekniske sprog ?
Håber at nogen kan hjælpe mig med hvad jeg skal eller kan ´gøre.
mvh

Lasse

Fra : Per

Dato : 07-03-10 08:40

Lasse wrote:
> [...]
> god til de engelske tekniske sprog ?
> Håber at nogen kan hjælpe mig med hvad jeg skal eller kan ´gøre.

Jeg har en N82, der gør nøjagtigt det samme efter en SW opdateringen.

Det skyldes at det er en parallelimporteret model du har fået fat i - altså
en model, der er beregnet til et andet marked end det danske.

Løsning: Du skal gå til en tele-forretning, der kan lægge en dansk
sprogpakke ind på den - der er ikke andet at gøre.

mvh. Per

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 07-03-10 13:00

> [...]
>
> Løsning: Du skal gå til en tele-forretning, der kan lægge en dansk
> sprogpakke ind på den - der er ikke andet at gøre.

man kan faktisk selv.... men det kræver lidt viden omkring brug af virtuel
p-key og JAF...

en eller anden dag når jeg har lidt tid i overskud laver jeg lige en
guide.... men det kan i så ikke bruge til så meget lige nu...:)