Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 400D ERR 99 fejl
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-10 21:45

Et Canon 400D som melder fejl (err99) på hvert 5 billede, hvis du slukker og
starter op igen så melder den fejl på det første billede du tager, tager du
batteriet ud så melder den fejl på hvert 5 billede. kontakter er blevet
"visket" der er prøvet med anden optik og andet batteri uden at det giver en
anden fejl end beskrevet. Nogen Ideer?
/Carina

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 06-03-10 23:02

hybrid wrote:
> [...]
> kontakter er blevet "visket" der er prøvet med anden optik og andet
> batteri uden at det giver en anden fejl end beskrevet. Nogen Ideer?

Err99 plejer vist at betyde problemer med lukkeren. Er kameraet stadig
under garanti skal du indlevere det ved forhandleren til reparation.

/Mogens

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-03-10 09:10

"hybrid" <ask4it> skrev i meddelelsen
> [...]
> blevet "visket" der er prøvet med anden optik og andet batteri uden at det
> giver en anden fejl end beskrevet. Nogen Ideer?

Jeg har samme fejl på mit EOS30D, men kun med Kit objektivet der har slidte
kontakter, med mit andet objektiv er der ingen problemer.
--
Brian Sørup

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-10 11:23